Anonym234 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg får den reklamen opp hele tiden, begynner irritere meg. Jeg har tatt mange spyware, ad-aware scans, osv.. Men den kommer for det.. Noen som har vært bort på den? Den er _norsk_ av alle ting... Bilde: http://home.no/pisspreik/bonnier.JPG Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Firefox bruker å kverke slikt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Samme om du er pålogga eller ikke ? første jeg tenkte på, var om du hadde gått innpå den-siden-jeg-ikke-har-lov-å-si-men-som-alle-går-innpå-for-å-laste-ned-med-bittorent-programmer.org Kan det være den ? Og det at den er norsk, tror nyere websider som spesialiserer seg på reklame, har en script elns, som ser om du har satt språkinstillinger til norsk eller hva det måtte være. Bruker nå GooglePopupblocker jeg...funker fett Endret 27. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Firefox, hva er det? Hvor får jeg det? Nei, jeg har ikke vært innpå de-sidene-du-ikke-får-nevne Jeg har også Popupblocker, men den tar ikke den. Den tar mange andre popups.. Jeg bruker Eniro. Tror den er fra Kvasir? Endret 27. oktober 2004 av Stine Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 er du bak en ruter? kanskje du kan blokke url'en fra ruteren eller med software. høyreklikk på pop-upen og se hvilken addresse den har. Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 er du bak en ruter? kanskje du kan blokke url'en fra ruteren eller med software. høyreklikk på pop-upen og se hvilken addresse den har. For det er sikkert ikke lettere å installere Firefox... Firefox er en nettleser, du finner den på http://getfirefox.com Etter en uke vil du elske den Lenke til kommentar
Konge Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Prøv å opne opp www.sol.no med f.eks PeerGuardian aktivert dere så ser man omtrent noe slik : Connection Rejected: 80.69.226.133 - web1.eniro.basefarm.net atbp (10-27-2004 @ 17:35:12) .. Edit : Glemte å si at man ikke får lese noe særlig på Sol når man bruker slike programm siden Peerguardisn blokkerer Sol på grunn av at Eniro er noen gode popupmakers for ikke snakke om annet ... Endret 27. oktober 2004 av Konge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tror reklame"selskapet" Goooooooooooooogle (usikker på hvor mange o'er det er i det) sjekker hvilket land du er fra, enten mot IP eller innstillinger i windows. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Har lastet ned Firefox, syns den ser helt okei ut hittils.. Man kunne importere favoritter og slikt fra explorer. Det er jo kjekt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå