Predator Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Sjekk ut de nye lazer leds`ene som microplex har fått inn!!! Ser ut som de lyser sinnsykt bra... De burde være en god konkurrent til neon lys og kald katode... Er du ute etter en casemod som vil tiltrekke seg oppmerksomhet? Disse meget sterke lysdiodene sitter montert i en sort plastboks og er vinklet 45° i forhold til hverandre. Diodene har en forventet levetid på over 20 år og tåler både en vannsprut og mindre støt. Boksens størrelse er 40x15x10mm og leveres med standard 4-pins drevkontakt. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Virker litt kule dei ledsa...Så der er det "bare" å sage hull i kabinettet og montere plexiglass først..:wink: Lenke til kommentar
Predator Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Hullet og plexi er forlengst ferdig.... Har bare aldri giddet å kjøpe noe lys grunnet lav levetid på neon lys og kald katode Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei Predator! Vel,20års levetid..Da har du no lys ei tid.. :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Endelig har de tatt det inn! Har venta lenge på det. Håper bare de skaffer et bedre betalingssystem som gjør at vi slipper å betale 140kr i frakt for ei lita vifte :/ Jeg bestiller bestandig i lag med kompiser pga. at det er så dyrt Lenke til kommentar
sunh Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Dere som sier kald katode har lav levetid, hvor har dere hørt det? Tatt fra PcMods sin side: Cold Cathode tubes are highly reliable, and can last up to 20 years. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei Corleone! Når du snakker om dyr porto/ekspedisjonsgebyr/pakkegebyr/oppkravsgebyr så tenker eg også litt på det.. Hadde lyst å kjøpe meg noen thumbscrews fra microplex.no men,siden eg ikkje hadde tenkt å bestille noko anna så blir det noen dyre skruer..;( Prøver å finne noen som eg veit om som skal bestille fra microplex.no snart.. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 noen lys har kort leve tid, eg har brukt eit noen lys 3-4 måner og så fungerer det ikkje heilt som det skal.. lyset blinker, det piper og er ekstremt varmt Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei Mr.Hassan! Jeg skreiv mail til Microplex ang. det og fikk dette som svar: --------------- Problemet er at systemet vi bruker ikke er 100% klart for VISA enda, men vi har bedt utviklerne få dette ferdig, og så snart det har skjedd vil vi selgsagt også tilby dette :smile: --------------- Dette betyr altså at en må ha Visa-kort slik som på 3DfxCool. Jeg har ikke, men flere kompiser har :smile: Da sparer en 70kr! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei Corleone! Håper systemet til microplex.no vil støtte VISA snart.. :wink: Da eg har visa og synest det er ein grei betalingsmåte over internett og at eg sparer litt penger.. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Det er allikevel ganske dyrt for en liten pakke synes jeg. 70kr i frakt :sad: Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 hei , jeg kunne ikke ungå å lese dette med porto og slikt :smile: jeg skal bare medele at jeg slipper alt som heter porto og frakt gebyr , jeg bor nemmeligt 20 meter unna Microplex :smile:) måtte bare fortelle det lissom hehe Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Det kunne du jo tjent litt penger på :wink: Litt på kanten kanskje... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg sendte mail til 3dfxcool og ba dem sende en SHIM i en konfulutt jeg. Satte inn 34kr ekstra (For porto og en polstra konfolutt) Mye billigere en VISA og sånne ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå