magnum44 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Har nettop fått Media Center 2005 OEM, og ved installering så kommer jeg til 34minutes left, før skjermen blir blank...og etter noen minutter så skrur HD'en seg av. Jeg har prøvd det meste, ta ut alle andre harddisker, cdrom, lydkort, nettverkskort, tatt ut all minne utenom 1, skrudd ned prosessor og failsafe etc etc Bruker Abit NF7-S V.20 og Radeon 9800 Pro. Jeg mistenker at det er skjermkortet som kødder, men jeg har ikke et annet skjermkort å teste med. Er de noen her som har noen innspill kanskje? Og nei det er ikke en piratversjon. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vet ikke om dette er relevant til MC2005, men det er jo XP. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;828267 Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk, skal sjekke det ut. Mullig at det har noe med SP2 å gjøre, XP og 2003 har blitt installert uten problemer, også den forrige versjonen av media center gikk glatt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hæ? hva mener du? Media Center 2005 har vel ikke Sp2? Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Media Center 2005 har SP2 integrert. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ok. sorry visste det ikke Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Har nå sjekket logg filene, og det virker som om det er skjermkortet som ikke er kompatibelt. Har flashet det til XT, så jeg prøvde å flashe det tilbake til PRO, i tilleg til å sette AGP fra 8x ned til 4x, men det samme skjer. Jeg tror nok eneste muligheten er å prøve med et annet skjermkort. Takk for svar. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei Har nettop fått Media Center 2005 OEM, og ved installering så kommer jeg til 34minutes left, før skjermen blir blank...og etter noen minutter så skrur HD'en seg av. Jeg har prøvd det meste, ta ut alle andre harddisker, cdrom, lydkort, nettverkskort, tatt ut all minne utenom 1, skrudd ned prosessor og failsafe etc etc Bruker Abit NF7-S V.20 og Radeon 9800 Pro. Jeg mistenker at det er skjermkortet som kødder, men jeg har ikke et annet skjermkort å teste med. Er de noen her som har noen innspill kanskje? Og nei det er ikke en piratversjon. hei. Hvor kjøpte du xp media center cd`en? og hvor mye kosta den. Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei Har nettop fått Media Center 2005 OEM, og ved installering så kommer jeg til 34minutes left, før skjermen blir blank...og etter noen minutter så skrur HD'en seg av. Jeg har prøvd det meste, ta ut alle andre harddisker, cdrom, lydkort, nettverkskort, tatt ut all minne utenom 1, skrudd ned prosessor og failsafe etc etc Bruker Abit NF7-S V.20 og Radeon 9800 Pro. Jeg mistenker at det er skjermkortet som kødder, men jeg har ikke et annet skjermkort å teste med. Er de noen her som har noen innspill kanskje? Og nei det er ikke en piratversjon. hei. Hvor kjøpte du xp media center cd`en? og hvor mye kosta den. Kjøpte på Ebay . 129 dollar. Og du har den like raskt som hvis du skulle bestilt fra en norsk webshop. Dollar kursen er lav for tiden så man sparer gjerne en 500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå