rbuljo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) hehe,kjeda mæ litt her en dag.. og hadde en god del gamle data deler til overs.. så tenkte æ skulle lage en til pc som kunna ta over emule og andre p2p progs for og frigjøre hovedmaskina litt.. men spare plass va en viktig faktor, så tenkte på alt fra verktøy kassa til høytallere å putte det her i.. men så kom åpenbaringen.. i skuffa på pc-bordet! hehe skrur den av og på med nøkkelen.. hehe ps, det e ikke rust på cdromen. det e blod. ble litt ivrig. det e bare en liten amd socket A 750mhz og 160 (!!)mb ram, en dvdrom og 2 hdd.. og 4 vifter inkl cpuviften.. blir litt varmt nedi der. EDIT: finpusset litt her og der.. litt bedre. : Endret 2. november 2004 av RmB Lenke til kommentar
AMD_Athlon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den der var jo litt genial da Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Au, au. Hva med å dra en klut over blodet? Btw: Kul mod. (Andre gangen jeg sier det i dag.) Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 hehe, takker.. den er kluta opp nå.. :!: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du hentet LEDsene og HD-opphenget fra et gammelt AOpen kabinett? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du hentet LEDsene og HD-opphenget fra et gammelt AOpen kabinett? hehehe.. ja, hvordan i f.. så du det? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var sinnsykt trangt da. Komponentene må jo få klaustrofobi. Men genial Case mod da . Åssen går dette når du skal lane da. Kult og ha bare en skuff på bordet . Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hehe.. tøfft.. må spørre moren min om jeg kan få prøve på det samme .. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 hehe, takker, neida det går fint å lane... den putrer å går der nedi. fint å ha en pc man ikke legger merke til siden den e i skuffa.. hehe var veldig trangt der nedi.. skal love dere det.. men digg til slutt.. skal skifte ut cdromen og cpu`en.. skal prøve å få taki ca. likedan materiale og få det sånn at cdrommen går i ett med skuffa hvis dere skjønner.. lime på en finèr plate i front så man ikke ser den.. hvis det er noen som har en socket A cpu der ute så si ifra... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har alltid hatt lyst til å gjøre sånn med den gamle ibm aptivan Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har du hentet LEDsene og HD-opphenget fra et gammelt AOpen kabinett? hehehe.. ja, hvordan i f.. så du det? Det var helt likt på de som stod i mitt HX-45 den gangen det var orginalt Er det ikke et par Deltaer nedi der og? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Har du hentet LEDsene og HD-opphenget fra et gammelt AOpen kabinett? hehehe.. ja, hvordan i f.. så du det? Det var helt likt på de som stod i mitt HX-45 den gangen det var orginalt Er det ikke et par Deltaer nedi der og? de viftene? vet ikke helt hva slags type de er, det står nitec betav.. men de stammer fra en dell minipc.. de er utrlolig.. null lyd og masse luft til og være så små.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Artig, har en ganske seriøs skuff her i metall som egentlig bare er full av rot........... Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 det er jo bare å stappe en fullblods pc nedi den da! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hva er det du bruker som avstands stykker? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 hva er det du bruker som avstands stykker? mellom hk og bunnen på skuffa? Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Konge mann! Praktisk også, så sparer du gulvplass. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det er jo bare å stappe en fullblods pc nedi den da! Nei, ikke enda, har et myyyye mer seriøst prosjekt i tankene.........også må jeg jo bli ferdig med Bluebird Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå