Lundig Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har et problem med maskinen min. Når jeg spiller CS hender det at maskinen min låser seg i et par sekunder i ny og ne. Den låser seg ikke helt, hvis jeg f.eks går til høyre kan den låse seg i den stillingen. Da kan jeg ikke gjøre noe som helst, jeg bare går mot høyre og ser alt som skjer framfor meg. Etter et par sekunder "åpner" maskinen seg igjen og da gjør den alt jeg ba den om mens den låste seg. Eks går fram og tilbake osv. Dette skjer ikke hele tiden, men ganske ofte. Jeg hadde dette problemet for 1mnd's tid, men det ble bare plutselig borte. Jeg mistenker med en gang at det er skjermkortet som blir for varmt, men jeg har jo spillt med det veldig mye uten at jeg har hatt noen problemer.. Noen av dere som har en anelse? Takker for alle svar Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ingen hensikt å legge inn 2 tråder. Bare be en moderator å slette den ene. Lenke til kommentar
Lundig Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Ingen hensikt å legge inn 2 tråder. Bare be en moderator å slette den ene. Beklager, det var ikke med vilje. Har send melding til en moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå