tbend Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Som sagt, jeg har 704/128 og da sier det seg selv at UT er litt tynt når man skal sørfe i samme slengen. Kan jeg bremse Dc++ litt på ut skal at jeg kan bruke nette selv om folk laster fra meg? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bruk netlimiter til det, du finner den nok på google.com Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 NetLimiter (og lignende programmer) er bannlyst i DC++ miljøet. Hvis noen admin'er på hub'ene finner ut at du struper utlinja di, blir du bannlyst og får ikke koblet til igjen. I praksis vil det si at dersom folk laster fra deg med f.eks bare 2-3 KBps, vet de at du kjører NetLimiter e.l. Lett å regne ut : Din uthastighet = 128 kbps = 16 KBps. Hvis du deler 3 slotter, er det da ca. 5 KBps til hver. Avviker den reelle hastigheten mye fra dette, blir du sperret ute dersom de oppdager deg. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Skal ikke stoppe den, men gi dc++ ca 10kb/s, det er jo bedre at jeg bruker dc enn at jeg må legge opp fordi at jeg ikke kan brukke nette sammtidig! Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 NetLimiter (og lignende programmer) er bannlyst i DC++ miljøet. Hvis noen admin'er på hub'ene finner ut at du struper utlinja di, blir du bannlyst og får ikke koblet til igjen.l Dummeste jeg har hørt. Hadde det ikke vært for at folk brukte en eller annen form for limiter så hadde det ikke blitt delt mye filer på disse nettverkene. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Jepp, det var det jeg åsså tenkte. Instalere å satt meg inn i programmet på 1min, så nå funker det fett, sammtidig som jeg kan sitte på forumet! Lenke til kommentar
v0id Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sett på en hake ved noe som heter 'small download buffer' eller noe lignende i advanced-tabben på options. Denne gjør at download ikke strupes når det lastes opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå