Gå til innhold

Artig av Computer Partner!

Anbefalte innlegg

Jeg var på jakt etter et 5.1 headset med mic. Fikk tips av en her på forumet om SpeedLink Sculptor og tenkte jeg skulle bestille fra play.com. Nå viste det seg at ikke Play leverer elektronikk utenfor UK, så den planen gikk i vasken.

Da måtte jeg lete her hjemme. Fant da computerpartner.no og bestilte der. Har aldri handlet der, men tenkte de var verdt et forsøk (hva kan gå galt med et headset?). Registrering og bestilling gikk som en drøm og jeg fikk dette bekreftet via epost.

Når jeg nå ikke har hørt noe fra de (det sto at de hadde varen på lager) gikk jeg inn på siden deres og sjekka min ordrestatus. Her står det:

"Vi takker for Deres bestilling!

- Ny sending med SCULPTOR er på vei inn til oss, de ble bekreftet sendt i går fra produsent.

PS: Vi legger med en liten gratis presang for tålmodigheten :-)

Beste hilsen

Computer Partner"

Jeg blir så sabla glad når jeg får "ekstra stash" at jeg tenkte at jeg måtte dele det med dere. Artig at de faktisk tar seg bryet med å vise litt ekstraservice uten at jeg har purra eller noe!

*lett applaus*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå har headsetet kommet. Det virker som om det funker bra, men har ikke prøvd det skikkelig enda.

Hva overraskelsen angår var denne litt skuffende; ei muse matte!

Nå hadde jeg sikkert satt pris på det hvis jeg ikke hadde MS intellipoint 3.0 og icemat fra før, men jeg ble litt skuffet.

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Nå har headsetet kommet. Det virker som om det funker bra, men har ikke prøvd det skikkelig enda.

Hva overraskelsen angår var denne litt skuffende; ei muse matte!

Nå hadde jeg sikkert satt pris på det hvis jeg ikke hadde MS intellipoint 3.0 og icemat fra før, men jeg ble litt skuffet.

*Tronaldo*

Litt offtopic, men... Er headset'et bra? :-)

--

@

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...