Croket Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg var så uheldig at jeg slettet et bilde på mitt Sony Digitalkamera (vanlig memorystick-brikke). Er dette bildet tapt for alltid, eller finnes det noen mulighet for å hente det frem igjen? Finnes det kanskje dataprogrammer som greier å lete det frem igjen? Lenke til kommentar
amaril Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Etter et raskt søk på download.com fant jeg dette PC Inspector Smart Recovery 4.43 her er linken: http://www.download.com/PC-Inspector-Smart...ml?tag=lst-0-15 lykke til edit: Kan du svare om du fikk det til. Endret 27. oktober 2004 av prod Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis du ikke har tatt nye bilder på kortet etter slettingen, så skal sånt gå bra. Men nye bilder vil legge seg over de som er slettet. Lenke til kommentar
Croket Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Toppers! Pga. jobb får jeg sannsynligvis ikke prøvd dette før tidligst i morgen, men jeg skal sørge for å gi en tilbakemelding så snart dette er sjekket ut. På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Croket Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Programmet fungerer perfekt! Alle slettede bilder ble rekonstruert. Programmet har et meget god brukervennlighet og tar de aller fleste bilde-formater. Som nevnt fra MagneH vil du ikke greie å finne bildene hvis du har tatt over nye i etterkant. Så lenge du ikke knipser etter å ha slettet feil går det derfor bra. Dette programmet er kjekt å ha! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå