goggen Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Når jeg velger avslutt i windows og pc'n skrur seg av, høres det ut som det skjer i to steg; det kommer et klikk og noe skrur seg av. Så gjentar det seg, før lyden fra første klikk har stoppa helt. Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du har ikke 2 stykk HDD eller flere i maskinen din? Har samme "problemet" med min gamle-IBM maskin. Den slutter hdd aktivitetem før hoveddisken min (WDC) quiter. Normat sett så skal ikke det by på problemer untatt at det er irriterende. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Jo jeg har to harddisker. Da er det sikkert det som skjer. Men rart at det først begynte nå nylig... Men men, så lenge det bare er irriterende, og ikke skadelig, får jeg leve med det :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 win xp skruer av harddiskene,d er da vel ikke irreterende,eg har 4 disker,eneste minust er at d tar veldig lang tid å starte opp etter stand by. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå