Keyzer28 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har nettopp bestilt meg en 20 gb Ipod fra Apple, samt en dockingstasjon. Hva trenger jeg for å koble Ipoden til hjemmekinoanlegget mitt? Jeg ble anbefalt disse kablene: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.1.1.1.2.1.0.1 Men jeg forsto på hun jeg snakket med at de bare egnet seg hvis man ville koble ipoden direkte til høytalerne. Jeg vil dog koble den via forsterkeren. Mistforso jeg hun jeg snakket med? For i linken over ser det da ut som om man kan koble disse direkte til anlegget og ikke bare til høytalerne? Hadde vært flott med kjapt svar, sånn at jeg eventuelt kan ringe inn og bestille disse kablene også. Ser fram til å få Ipoden min om en drøy uke! Keyzer Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 du trenger kun en minijack->phono. koster ikke mange kronene, finner de over alt de selger elektrovarer. Du kobler den i hodetelefonutgangen på ipoden og inn på AUX eller liknende på forsterker Lenke til kommentar
ersa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du har nok misforstått hun. Den kabelen du linker til er en minijack -> phono så den skal nok funke. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg hadde ikke giddet å bruke ekstra penger for å få "apple" utgaven... men det er nå meg da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Enig, dra på næraste audiobutikk og kjøp ein. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Enig, dra på næraste audiobutikk og kjøp ein. Oki. Høres bra ut. Thanks! Keyzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå