Diablito2k Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har sketcup 4.0 , og inni menyene finnes det et valg som heter "hardware acceleration" når jeg da aktiverer det, så yter hele programmet mye bedre, MEN den klarer ikke å vise bilde på skjermen jeg mistenker drivere til skjermkortet, men jeg vet ikke.. har nyinstall av XP, og alle de nyeste driverene håper seriøst noen kan kommer iallfall med noen forslag til hva jeg kan gjøre, dette er 3. gang jeg lager en post om det samme problemet... takker og bukker for alle svar / forslag Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 nå ? noen som vet ?? hvorfor skal det være så vanskelig å få et svar på et forum med over 50 TUSEN brukere ???? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hvorfor skal det være så vanskelig å få et svar på et forum med over 50 TUSEN brukere ???? Hjelper denne tråden? Du trenger heller ikke være så gretten. Først og fremst er ikke alle 50 000 brukere aktive (flertallet har 0 poster), og dessuten er det ikke sikkert alle får se posten(e) dine. I tillegg kan det være så enkelt at ingen vet svaret på problemet ditt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 TAKKER det funket faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå