supersmalltalk Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, lurer på hvordan jeg kan kontrollere et htmlinputimage? Det jeg vil gjøre er at når dette htmlinputimaget(imageInfo) blir trykket, skal en label oppdateres med informasjon. Altså det jeg sier at jeg vil at en annen sub skal bli kjørt når den blir trykket. Noen som har peiling? har prøvd litt med OnServerClick, OnClick, men har ikke vært velykket.. Private Sub InsertInfo() Dim imageInfo As HtmlInputImage Dim labelInfo As New Label Dim ndlRooms, ndlPrinters As XmlNodeList Dim ndRoom As XmlNode Dim strInfoID, strIcon, strLeft, strTop, strPrinterInfo As String Dim strCoords As String() Dim userMap As New XmlDocument 'Added by *** userMap.Load(Server.MapPath("menu/user.xml")) 'Inserting all rooms ndlRooms = userMap.SelectNodes("//room") For Each ndRoom In ndlRooms ndlPrinters = ndRoom.SelectNodes("uu") 'Get icon coordinates strCoords = ndRoom.Attributes("coords").Value.Split(",") strLeft = strCoords(0) strTop = strCoords(1) 'Write info icon imageInfo = New HtmlInputImage imageInfo.ID = "User" imageInfo.Src = "icons/info.gif" imageInfo.Alt = "Info om rom nummer " + ndRoom.Attributes("name").Value imageInfo.Style.Add("position", "absolute") imageInfo.Style.Add("z-index", "150") imageInfo.Style.Add("left", strLeft & "px") imageInfo.Style.Add("top", strTop & "px") imageInfo.Style.Add("OnServerClick", labelInfo.Text = "test") ???? imageInfo.Style.Add("runat", "server") ???? Me.Controls.Add(imageInfo) Next labelInfo.ID = "1" labelInfo.Text = "Romnr: K205 <br> Navn: Testbruker <br> Email: [email protected] <br> Tlf: 51666666" labelInfo.Visible = True labelInfo.Style.Add("position", "absolute") labelInfo.Style.Add("z-index", "150") labelInfo.Style.Add("left", "20px") labelInfo.Style.Add("top", "300px") Me.Controls.Add(labelInfo) End Sub Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 har du prøvd MouseDown? Lenke til kommentar
supersmalltalk Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hjelper ikke med MouseDown. Det jeg vil er at jeg skal ha en htmlinputimage, linkbutton, button, e.l. Som skal bli lagt inn i koden av ASP.NET scriptet som gir denne htmlin.. link.. eller buttonen muligheten til å kjøre en function som ligger inne i ASP.NET koden. Er dette mulig? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Joda, det har jeg gjort før, men det har ikke vært noe problem med OnClick... men dokumentet blir lastet på nytt. har ikke ASP.NET inne akkurat nå (serveren min er i 'ustand') så jeg kan ikke sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå