Tinker Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette har vært foreslått før, men går det an å gjøre det "obligatorisk" med poststed, by, stedsnavn? At selger bor i Orreveien eller Storgata er knekkende likegyldig. Og at det blir søkbart på region/sted. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dette har vært foreslått før, men går det an å gjøre det "obligatorisk" med poststed, by, stedsnavn? At selger bor i Orreveien eller Storgata er knekkende likegyldig. Og at det blir søkbart på region/sted. Jeg foreslo dette for en tid tilbake, men de beholdt valgfriheten. Jeg tror bruktmarkedet kunne blitt mye mer populært om man kunne søke på "sitt område" eller få varsel per epost når det dukker opp en ny annonse i sitt område (f.eks kommune eller by). Helst med mulighet for å merke flere byer/kommuner som sitt område. Fordelene for selgere og kjøpere er åpenbare. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg søkte nå nettopp i bruktmarkedet på 5 store byer: Oslo: 3 treff på domener med Oslo i navnet Trondheim: Søket gav 0 resultat(er) Bergen: Søket gav 0 resultat(er) Stavanger: Søket gav 0 resultat(er) Tromsø: Søket gav 0 resultat(er) Triste saker! Praktisk talt umulig å handle lokalt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ja det er synd man ikke får brukt bruktmarkedet pga man helst vil kjøpe lokalt. En kompis skulle ha brukt hk+cpu og ram men eg måtte gi opp da han ikke ville kjøpe over nettet men kjøpe lokalt og det var for mye stress å lete etter kor tingene ble solgt fra. Jaja. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hva med en drop-down med Norges fylker som er obligatorisk å fylle ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå