Whiteshit Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er det blitt ny layout på bruktmarkedet? (lenge sia eg har vore innpå bruktmarkedet dog) Kor er det blitt av menyen der en finner "skjerm", "harddisk" etc etc? Er eg blind eller har dette blitt snålt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Her er annonsene samt kategorier: http://bruktmarked.hardware.no/kat.php?k=2 når du lager en ny annonse klikker man på velg annen kategori hvis produktet skal ligge i en annen kategori. klikker man f.eks på ny annonse når man er inne i kategorien skjermer vil annonsen som standard da bli lagt i skjermer. Forståelig? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Ja den sida du linka til der såg veldig fin ut den, bortsett fra at det er ikkje den sida eg kommer til når eg trykker meg inn på bruktmarked. Korleis er det en kommer seg til den sida du viste då? Igjen spør eg: er eg blind? Edit: nei huff...fant det...det ligge jo i menyen...omg... Kor blei det av holet i bakken... Endret 27. oktober 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
snabelabel Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Grr... Hva med å tvinge brukerene til å velge en underkategori av "data", mr. Ueland? Etter omleggingen er kategoriene bortimot tomme for annonser mens det er stappfult i rot-kategorien! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kor er det blitt av menyen der en finner "skjerm", "harddisk" etc etc? Savner muligheten til å filtrere annonsene etter kategori, jeg også. Er på utkikk etter en nyere bærbar PC, men med det nye bruktmarkedet finner jeg vesentlig færre annonser når jeg må søke etter "bærbar" enn om jeg søkte på alle annonser innen kategorien PC bærbare, selges. Det nye systemet utelukker jo alle treff på annonser med tittelen "Dell Inspiron selges" med mindre det er nettopp det jeg søker på. Sikkert en vanesak, men... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg savner det at alle måtte legge inn "By eller sted" slik at jeg kunne søke på "Trondheim". Jeg liker nemlig å kjøpe lokalt. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har brukt bruktmarkedet lenge nå..flere år faktisk og var kjempefornøyd..sånn det er nå er det blitt helt rotete. Skift tilbake til det gamle heller, et par nye fine funksjoner, men når resten er helt på trynet så kan det bare være! Mest mulig likt det gamle som fungerte helt ypperlig! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har brukt bruktmarkedet lenge nå..flere år faktisk og var kjempefornøyd..sånn det er nå er det blitt helt rotete. Skift tilbake til det gamle heller, et par nye fine funksjoner, men når resten er helt på trynet så kan det bare være! Mest mulig likt det gamle som fungerte helt ypperlig! Word! Hva med en poll om temaet? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) her funker det ikke i det hele tatt.. kommer inn på kategorier og det hele men i nesten samtlige kategorier er det 0 poster... Edit: Er de eldre postene i bruktmarkedet sletta?? Endret 28. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Edit: Er de eldre postene i bruktmarkedet sletta?? Nei dei ligger i en anna database, grunna at dei lager en ny database for bruktmarkedet...slik eg har forstått det iallefall... men siden det systemet for bruktmarkedet er nytt, så gi det litt tid...kanskje en får gjennomslag for forslaga sine.. Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Gi oss litt tid, og gjerne mange konstruktive tilbakemeldinger på hvordan vi kan forbedre tjenesten. Det gamle bruktmarkedet hadde sine fordeler (den største var nok kanskje at ALLE kjenner det etterhvert), men det hadde også alt for mange begrensninger. Den nye løsningen kan vi forme mer slik vi ønsker, men det er åpenbart at dette ikke er gjort på to dager :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ang. konstruktive forslag: Det hadde vært veldig digg med en knapp for "varsle meg når det kommer flere treff på søket mitt". Jeg vet ikke hvor praktisk gjennomførbart det er, men er i hvertfall et forslag. Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 new.bruktmarked.no den nye løsningen er interessant, men foreløpig er den jo heilt ubrukelig!! synest dere i hw burde laget ferdig en fullverdig og minst like funskjonell løsning før dere skifta over. være tålmodig Amund? joda, men for hvor lenge...?? men jeg håper dere har det oppe og går snart, bruktmarkedet er en viktig greie veit jeg for mange følk "out there" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) den nye løsningen er interessant, men foreløpig er den jo heilt ubrukelig!! Fint hvis du sier hva som er så ubrukelig slik at man kan få fikset det da. Når det er sagt så skal det og sies at det er alltid noen som klager når vi skifter ut systemer, akkurat som når vi skiftet forum for et års tid siden. Hva med å tvinge brukerene til å velge en underkategori av "data", mr. Ueland? Skal ta en vurdering på saken, er enig i at det blir alt for mye i root kategorien nå. Jeg savner det at alle måtte legge inn "By eller sted" slik at jeg kunne søke på "Trondheim". Jeg liker nemlig å kjøpe lokalt. Jeg sitter og jobber med søket nå så den muligheten er på vei! Endret 29. oktober 2004 av Ueland Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 den nye løsningen er interessant, men foreløpig er den jo heilt ubrukelig!! Fint hvis du sier hva som er så ubrukelig slik at man kan få fikset det da. bare legg inn funksjonene som var i den "gamle" motoren og jobb videre derfra......enkelt.....litt for letvint sagt i know enig med han andre duden oxo at det burde være sånn at du "MÅ" velge kategorier, både når du legger inn annonsen og at du "nesten" må velge kategori når du søker. søke i kategorier nå er jo som å "ikke" søke i det hele tatt, alt ligger jo hulter ti' bulter. oxo burde det være et mØst å legge inn epostadresse til den som har postet annonsen, et par annonser som ligger ute nå som jeg fant som var interressante, men det er ingen kontaktinfo på annonsene...hehe litt kjiipt, kanskje mest kjiipt for han/hun som selger/kjøper som ikke skjønner hvorfor ingen henvender seg til dem hehe... oxo må jo ikke annonsene forsvinne når listen på førstesiden er fylt opp... er mange annonser som en ikke kan finne igjen fordi dem rett og slett er blitt borte i ingenmansland, de ligger på serveren men motoren finner dem ikke... feks har selv noen annonser der inne nå..hvis jeg åpner den som ligger på "Åpningssida" så kan jeg linke meg videre til de andre jeg har postet, men det er også eneste måten å finne dem på..... kommer med mere feedback etterhvert... Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Redd jeg er enig med folk her. Vanskelig å si konkret hva som er galt, fordi det er bare rot? Prøver å følge intuisjonen min, men ender opp med ingen annonser og det ser ut som jeg har havnet på "kjøpes". Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei, Savner en funktion hvor man kan skrive inn sin E-mail adresse når man oppretter profil. Ikke sikkert man ønsker å bruke samme adresse som i forum-profilen. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hadde også vært fint hvis det kunne blitt en funksjon slik at det hadde vært lettere å finne frem til sine egne poster.. På det gamle bruktmarkedet syntes jeg å huske at man måtte søke på nr til posten for å finne den. La inn et innlegg på bruktmarkedetfør det nå skal bli endret. Kommer den inn igjen når omleggingen er over?? Edit: skrivefeil Endret 29. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) [edit]slettet (skjønte det nå)[/edit] Endret 20. november 2004 av John P. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Savner også å kunne søke etter ting lokalt som f.eks bergen/hordaland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå