CheGuevara Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, jeg lurer på om noen har erfaringer med Qtek 8010? tester og linker: Din Side Qtek.nu bilder Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den som søker skal finne. Har fått inn Qtek 8010 Qtek 8010 erfaringer Lenke til kommentar
bushman Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Følger det med headsett til denne? Hvordan er muligheten til å få wlan på denne, slik som det gikk ann på 7070en? Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Det følger med headsett, og det er en veldig god telefon!!!! Endret 17. november 2004 av type_o_negative Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har noen spørsmål om qtek... Er det mulig å bytte språk på telefonen? Ordlister? eventuell hele firmware... Vet noen om den selges i Asia? Kjenner noen som skal til hong kong / kina i jula, så øynet et håp om at den kan være billig der... (telefoner er stort sett en del billigere i hong kong enn her...) Men den er ikke så utrolig dyr i norge i forhold til hvor rå den faktisk høres ut... Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er ikke mulig å bytte ROM versjon uten videre, da dette ikke er tilgjengelig fra leverandør enda. På telefon er det språkene norsk, engelsk, tjekkisk, ungarsk, svensk og portugisisk. Telefonen er glimrende Lenke til kommentar
skibum Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fortsetter denne jeg istedet for starte en ny en, treffer vel de som har 8010 i denne tråden likevel. Er det noen som har fått til å synke telefonen med bluetooth? Jeg får ikke til dette, selv om active sync finner telefonen. Den begynner å prøve å koble til, men får etterpå beskjeden om at enheten ikke ikke en smartphone Har innebygd BT på laptop'en, og det hadde vært greit å slippe å klattlade mobilen eller bruke IR hver gang jeg skal synke.... Har noen en bra forklaring så er jeg evig takknemlig! Lenke til kommentar
skibum Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Glemte å skru på e-post varsling, legger den her istedet Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 off, det var stygg telefon Lenke til kommentar
Pider Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 off, det var stygg telefon Jeg syntes den ser bra ut ! Den er jo tross alt den minste av smartphoneene. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Qtek 8110 er fin som faen den. Ikke bare har den mye bedre MP3 enn f.eks. 6230, men man kan spille av live video i (relativt) god kvalitet. Og da snakker vi ikke bare WMV, og mpeg, men avi/divx, mp4, m4a, mpeg, mpg, mpv, dat, mp1, mp2, mp3, mpa, mkv, mka, ogg, ogm og aac +++ samt masse kule programmer, f.eks. pocket streets 2005 som gir ekstrem detajer over oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå