Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 mann kjøper ikke nytt hovedkort bare for å imponere i 3Dmark, hehe uansett om du gjør det greier ikke maskinen din å hevde seg med min allikevel. Neida, men seriøst spar heller pengene, skal du først oppgradere bytt hk, cpu , gpu og sannynligvis ram Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ^kissa^ Skrevet: 07/11/2004 : 18:10 CPU`en og minne er forsåvidt greit nok.. Det første som må ut er skjermkortet FX5200 ! heheh jaja har celeron 2,6 og får 1:47 på 1m testen på superpi (de fleste med en habil p4 får 35-45 sek) kan ikke akkurat si at den imponerer, cpuen er flaskehals for alt som skal gjøres på datan selv eldre spill går dårlig, cpuen min skal brennes i peisen når jeg får ny. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 cpuen min skal brennes i peisen når jeg får ny. Nei må ikke gjøre det, den kan bli en fin nøkkelring Lenke til kommentar
Migr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg har x800 pro vivo flash til xt men fikk bare 4200poeng fikk jo 12tusen på den azndre 3dmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå