White Fox Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hei sitter her hjemme og jobber på en skole oppgave og hadde tenkt til å bruke powerpoint, men så har jeg jo ikke det på hjemme pc'en. er det noen som et om noen gratis fremvisningsprogram som ligner på powerpoint?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 OpenOffice 1.1 har en Powerpoint-editor / framviser. Gratis, last ned fra web. Funker greit som alternativ. Mulig du ikke kan legge inn alle slags animasjoner og skit, men du får fint laget en helt grei presentasjon. Hvis du lagrer som ppt-format (i stedet for Openoffice-powerpoint-format), så kan du åpne det greit i MS Powerpoint etterpå. Kirikiri Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 OpenOffice 1.1 har en Powerpoint-editor / framviser. Gratis, last ned fra web.Funker greit som alternativ. Mulig du ikke kan legge inn alle slags animasjoner og skit, men du får fint laget en helt grei presentasjon. Hvis du lagrer som ppt-format (i stedet for Openoffice-powerpoint-format), så kan du åpne det greit i MS Powerpoint etterpå. Kirikiri Tusen takk.. laster ned nå Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Perfekt program syntes jeg.. Ihvertfall for brukere so meg som ikke trenger alt det mest avanserte.. Takker så meget Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 OpenOffice er et bra alternativ til Microsoft Office. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Open Office brukes på skole i Akershus istedefor MS office, grunnet lisens. det eneste er Access, som Open Office ikke har. (heter faktisk Impress, den "powerpoint-greia" til Open Office. går du på skole i Akershus har du også krav på gratis Norman i et år, bundlet med en Open Office CD. SUSE 9.1 kommer faktisk med Open Office, noe som er genialt. nå er det en voldsom tilvenning fra mange som er veldig vant til MS office, men dette går da bedre og bedre ser det ut som. men nå er Open Office langt fra ferdig utviklet. Læreren min er en av de som driver å utvikler dette. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja.. jeg er ihvertfall helt topp fornøyd med det.. Syntes egentlig ikke det var noe vanskelig å tilvenne seg til dette jeg.. og jeg har bare bruktpowerpoint fra før av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå