Hotmale Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hei! Her en kveld var jeg ute og labba, da ut fra en gate kommer det en gammel toyota corolla( hatchback), fra rundt 80-tallet. Den ga på, og den hadde såå rå lyd. Den så helt stock\orginal ut, men det hørtes ut som en bmw 320motor! Er det noen som bet hvilken motor som var i denne bilen,eller hvorfor den hadde rå lyd hadde det vært fint! er på utkikk etter en lignende bil, og denne var jo perfekt med så rå lyd( for å være en liten corolla) Takk for svar Lenke til kommentar
SeT Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er jo bare å ha ett stort rør helt frem til bakpotta... funker det og.. da blir det lyd.. eller... hos meg blir det lyd... 325 med ett lite hull i eksosen Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 ja, det har jeg hørt! men her hørtes det så ut som en 6-sylindra motor at jeg begynte å lure om det var noe annet enn forandringer med potta elller noe sånt Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hei! Her en kveld var jeg ute og labba, da ut fra en gate kommer det en gammel toyota corolla( hatchback), fra rundt 80-tallet. Den ga på, og den hadde såå rå lyd. Den så helt stock\orginal ut, men det hørtes ut som en bmw 320motor! Er det noen som bet hvilken motor som var i denne bilen,eller hvorfor den hadde rå lyd hadde det vært fint! er på utkikk etter en lignende bil, og denne var jo perfekt med så rå lyd( for å være en liten corolla) Takk for svar Jeg har en Corolla 1,3DX 83 modell med automat. Den har kongelyd Du kan få kjøpe den for 100 000,- Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Bare å sveise deg nytt eksos anlegg det Ta av alle katalysatorene og bruke et tjukkt rør med en nice ende som du får til rundt 2000 kr på torshov EDIT: Eller eventuelt sette inn en V8, men da er spørsmålet bare om den stakkars corollan klarer å holde sammen Endret 31. oktober 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det gikk en Corrola av den bakhjulstrekte typen med V8 på Jæren for ca 15 år siden, den burna lett Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje det var en AE86? Trueno tror jeg den kalles i utlandet.. Mener de har noen motorer på 140 hk, og med en ny eksos kan det nok bli rå lyd. Har sett folk som har pressa den 1,6litern opp i 440 hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå