AvIOn Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei der. Jeg har en "gammel" T610 her. Det er jo en god telefon, men har ett LITE problem. Når jeg snakker i den, så skurrer det gjennom hele samtalen. Det er ikke bestandig dette skjer, men noen ganger. Det samme gjelder for de som snakker med meg. De tror jeg er på finnmarksvidda i vill snøstorm.. Hva kan være galt og hvor kan jeg evt få den reparert, og hva vil noe slik koste... Takk:D Lenke til kommentar
Daggis87 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg hatt samme problemet 2 ganger faktisk. jeg hadde hatt den en stund med skurring, kom å gikk litt ettersom. så dro jeg en tur inn til oslo å besøkte noen kamerater å fikk levert telefonen på rep. nå har jeg samma problemet igjen.. nå er det omtrent som å snakke i orkan. skal få sendt den inn igjen å få reparert høytaleren. det koster ikke noe å reparere den så lenge det ikke er påførte skader. nå sitter jeg med den gamle 6310 til fatters. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg hatt samme problemet 2 ganger faktisk. jeg hadde hatt den en stund med skurring, kom å gikk litt ettersom. så dro jeg en tur inn til oslo å besøkte noen kamerater å fikk levert telefonen på rep. nå har jeg samma problemet igjen.. nå er det omtrent som å snakke i orkan. skal få sendt den inn igjen å få reparert høytaleren. det koster ikke noe å reparere den så lenge det ikke er påførte skader. nå sitter jeg med den gamle 6310 til fatters. Hvor var du å reparerte den? Og var det en garanti-sak? Fordi garantien min er gått ut.. Men jeg kan jo alltids stikke innom sjappa der jeg kjøpte den da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå