Marius_EV Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 De burde heller lagd nfs supercars eller noe, med samme opplegg som på porche der du kan oppgradere bilen. Eller de kunne lagd NFSHP3. Syns Underground er det dårligste nfs spillet, er jo umulig å spille med ratt og pedaler feks.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kan noen gi meg en link til en mirror som ikke er full? Please! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 last ned fra itavisen.no der gikk det i over 200 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 last ned fra itavisen.no der gikk det i over 200 Finner det ikke på itavisen.no. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 her Takk, var bedre med 500kb/s enn 90kb/s som det var på den andre jeg prøvde. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) edit: De burde heller lagd nfs supercars eller noe, med samme opplegg som på porche der du kan oppgradere bilen. Eller de kunne lagd NFSHP3. Syns Underground er det dårligste nfs spillet, er jo umulig å spille med ratt og pedaler feks.. er litt enig, NFSHP3 eller NFS HIGH STAKES 2 hadde passet meg bedere Endret 28. oktober 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Må nok trekke tilbake den takken , det var NFSU du linket til ikke 2'en. er litt enig, NFSHP3 eller NFS HIGH STAKES 2 hadde passet meg bedere Det beste hadde jo vært NFS Ferrari 2005. med samme opplegg som Porcshe som jeg syns er det beste og mest realistiske av alle ( og nei jeg liker ikke porcshe biler. ) . Endret 27. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det hadde vært bra det og, men jeg synes Underground var et bra og legge en oppfølger til. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 synes dette er det slik som et NFS-spill burde være, bare ren morro å kjøre... forsåvidt har jeg blitt hekta på drift med maximum traffic nå, helt genialt og ta driftmoden ut på en traffikert vei :!: Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Spillet virker greit det, hvis jeg bare hadde sett noenting! Alt av teksturer vises ikke, men i bakspeilet der vises det.... Så det eneste jeg ser når jeg kjører er bremselys og neon, ikke så moro... Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hmm hvis du skrur på antialiasing i spillet med et radeon kort så blir alt svart bortsett fra lysene men alt på max bortsett fra antialiasing så funker alt hmm hvordan får du kjøpt hydrauliske ting ? må jeg vinne noe først? Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Snekra sammen en liten "råne-vid" av NFSU2 Last ned her: http://www.home.no/toxic-5/nfsu2vid_raane/nfsu2raane.wmv Hvordan fikk du bilen til å hoppe opp og ned? jeg trykker på knappene som skal gjøre det men det skjer jo ingenting! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Snekra sammen en liten "råne-vid" av NFSU2 Last ned her: http://www.home.no/toxic-5/nfsu2vid_raane/nfsu2raane.wmv Hvordan fikk du bilen til å hoppe opp og ned? jeg trykker på knappene som skal gjøre det men det skjer jo ingenting! du må stå stille og så trykke 'h' og en piltast for å senke/heve bilen, eller 'j' og en piltast for å hoppe Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Snekra sammen en liten "råne-vid" av NFSU2 Last ned her: http://www.home.no/toxic-5/nfsu2vid_raane/nfsu2raane.wmv Hvordan fikk du bilen til å hoppe opp og ned? jeg trykker på knappene som skal gjøre det men det skjer jo ingenting! du må stå stille og så trykke 'h' og en piltast for å senke/heve bilen, eller 'j' og en piltast for å hoppe åååja! takker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 WTF!?! Jeg lastet ned nfsu2 demo'n fra itavisen. Det var ferdig i dag morges og jeg innstalerte det nå. Men det var jo demo'n av nfsu1!!? Er det noe galt? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 WTF!?! Jeg lastet ned nfsu2 demo'n fra itavisen. Det var ferdig i dag morges og jeg innstalerte det nå. Men det var jo demo'n av nfsu1!!? Er det noe galt? Nei, ikke noe galt Han duden som ga deg linken, ga feil.. Han linka til NFSU 1 istedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 WTF!?! Jeg lastet ned nfsu2 demo'n fra itavisen. Det var ferdig i dag morges og jeg innstalerte det nå. Men det var jo demo'n av nfsu1!!? Er det noe galt? Nei, ikke noe galt Han duden som ga deg linken, ga feil.. Han linka til NFSU 1 istedet Trykkte ikke på noe link, men gikk inn på itavisen.no og lastet ned selv. Men tror jeg laster ned rett nå da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) skulle kommet en demo mod som åpner for andre biler for det ser ut som det er masse andre biler med i demoen, hvis dere ser i cars mappa Endret 28. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) itavisen som hadde fucka det til men nå er det nfs2 som ligger der etter at husker ikke navnet sa fra, måtte jeg teste mange ganger. det sto veldig flott og fint at det var NFSU2, men når jeg sjekket størelse med getright så jeg jo fort at ikke størelsen stemte, prøvde å laste ned ved å gå inn på gratis spilldemoer og den direkte linken på forsiden, men så forskreket at det var ikke mulig å få NFSU2 laste ned 350 MB nfsu2 var bare 250 MB nfsu1, men nå skal det fint gå an å laste ned fra itavisen da forstod jeg hvorfor jeg syntes det lignet jæ**** på 1'ern, det var jo 1'ern jeg spilte nå som jeg har testet den ekte 2'ern så må jeg si det var litt anderledes ja Endret 28. oktober 2004 av Goodall Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det som er kult som er nytt er annlegg. Det blir jo maks råning. Og så kan du få Nos Spray. At det spruter ut fra dekka og fra rundt omkring på bilen. Er ikke det varm luft, trykk damp som kommer ut? Slik som 2fast 2furious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg