Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Underground 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edit:

De burde heller lagd nfs supercars eller noe, med samme opplegg som på porche der du kan oppgradere bilen. Eller de kunne lagd NFSHP3.

Syns Underground er det dårligste nfs spillet, er jo umulig å spille med ratt og pedaler feks.. 

er litt enig, NFSHP3 eller NFS HIGH STAKES 2 hadde passet meg bedere

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Må nok trekke tilbake den takken :p , det var NFSU du linket til ikke 2'en.

er litt enig, NFSHP3 eller NFS HIGH STAKES 2 hadde passet meg bedere

Det beste hadde jo vært NFS Ferrari 2005. :love: med samme opplegg som Porcshe som jeg syns er det beste og mest realistiske av alle ( og nei jeg liker ikke porcshe biler. :p) .

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

WTF!?! Jeg lastet ned nfsu2 demo'n fra itavisen. Det var ferdig i dag morges og jeg innstalerte det nå. Men det var jo demo'n av nfsu1!!? Er det noe galt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
WTF!?! Jeg lastet ned nfsu2 demo'n fra itavisen. Det var ferdig i dag morges og jeg innstalerte det nå. Men det var jo demo'n av nfsu1!!? Er det noe galt?

Nei, ikke noe galt

Han duden som ga deg linken, ga feil..

Han linka til NFSU 1 istedet

Trykkte ikke på noe link, men gikk inn på itavisen.no og lastet ned selv. Men tror jeg laster ned rett nå da.

Lenke til kommentar

itavisen som hadde fucka det til :thumbdown: men nå er det nfs2 som ligger der :yes:

etter at husker ikke navnet sa fra, måtte jeg teste mange ganger. det sto veldig flott og fint at det var NFSU2, men når jeg sjekket størelse med getright så jeg jo fort at ikke størelsen stemte, prøvde å laste ned ved å gå inn på gratis spilldemoer og den direkte linken på forsiden, men så forskreket at det var ikke mulig å få NFSU2 :no:

laste ned 350 MB nfsu2 var bare 250 MB nfsu1, men nå skal det fint gå an å laste ned fra itavisen

da forstod jeg hvorfor jeg syntes det lignet jæ**** på 1'ern, det var jo 1'ern jeg spilte :blush:

nå som jeg har testet den ekte 2'ern så må jeg si det var litt anderledes ja

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...