siemensboy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hello, jeg trenger litt hjelp til en ny cpu! hva kan dere annbefale, burde jeg kjøpe amd?! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du burde kjøpe det som passer ditt behov og din lommebok. Bruk google, eller ta en tur innom noen større hardware sites. Der finner du tester og anbefalinger som gjør det enklere for deg å avgjøre hva du trenger. Du bør dessuten presentere litt mere rundt hva du skal bruke maskinen til, og hvor mye penger du vil bruke. CPU'er strekker seg fra Sempron/Celeron til FX55/P4EE så spørsmålet ditt er nokså håpløst Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 okai! jeg skal ha den til en spill pc! og det skal ikke koste meg mer enn 3500kr. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skal du bare ha ny CPU, eller skal du også ha hovedkort, RAM, prosessorkjøler o.s.v? For hvis du bare skal ha CPU, må den jo passe i det hovedkortet du allerede har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå