evenpevenreven Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har ett uke gammelt MSI KT880 Delta der lynet har blåst nettverksinngangen, som igjen gjør at hovedkortet er dødt. Går ikke å slå det på engang. Er det mulig å gjøre noen inngrep, feks fjerne noen komponenter å håpe å få liv i det igjen? da uten integrert lan Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er vel garanti på hovedkortet ? Send den i retur og krev et nytt. Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Der var du uheldig gitt ...Ser det brent ut på selve hovedkortet? Kan være at noe kan gjøres,men det er nok mest sannsynlig at du bør kjøpe nytt hovedkort og eventuelt andre ting og tang som har tatt kvelden Shit happens... Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Kan jo gå det, men nå tenkte jeg på andre muligheter Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Der var du uheldig gitt ...Ser det brent ut på selve hovedkortet? Kan være at noe kan gjøres,men det er nok mest sannsynlig at du bør kjøpe nytt hovedkort og eventuelt andre ting og tang som har tatt kvelden Shit happens... har ikke funnet noe som er synlig skadet ennå. var ikke min pc, men tenkte jeg kunne prøve å få liv i det istedenfor å kaste det Endret 27. oktober 2004 av even_e84 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du sjekket PSU? Mest sannsynlig er nok kortet defekt. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du sjekket PSU?Mest sannsynlig er nok kortet defekt. har sjekket psu ja. er ikke den. powerled'en står bare å blinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå