Christahh Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg har nå tenkt god gjennom hvilket kabinett jeg skal kjøpe.. Og valget falt på dette: Lian-Li Waterchill Som dere ser på info der, så er det ganske så dypt, hele 59 CM dypt Skal også ha dette vankjølingssettet: MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad. Men... det er ett problem: på Lian-li kabinettet er det bare plass til en Singel-rad Men så ser jeg igjen at det er kaaanskje en mulighet til å få plass til dual, om jeg bare modder litt... Noen som har gjort dette på sitte Lian-li kabinett? gjerne post url til worklog om du har Endret 27. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 flyttes til casemods Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 bare å modde i vei det! lykke til Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Akkai, det jeg håper på jeg ;D Tror jeg trenger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå