alDoz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, kjøpte nettop en samsung dvd brenner. Har nero fra før, og installerte pinnacle programmet som fulgte med brenneren. Men jeg får ikke til å brenne en film over til dvd på noen av programmene. I Nero kommer det opp en feil liknende slik: Error, cuildn't compile video eller noe lignede dette.. I Pinnacle kom det også noe slikt, at den ikke kan lage filmen som er avi. Har også porøvd med andre filmer. Men det kommer stadig feil om at det ikke er mulig å konvertere filmen til dvd.. Dette skjer et stykke uti brenninga.. Har nero Vision med dvd plugin, så det er ikke problemet.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei! Du må jo ha filmen mpeg 2 på dvd! Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Så jeg kan liksom ikke brenne noen andre filmer ut på dvd enn de som er mpeg 2? Høres rart ut for meg.. Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Gå til Videohelp.com Her finner du alt du trenger å vite om å lage DVD film. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Har du forsøkt med å bruke NeroVision Express til å konvertere (og brenne) filmen? Endret 27. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 am3k: Det har jeg (divX til DVD). Resultatet var 4-5 timer dekoding (Athlon 64@2,4GHz) og en halvdårlig film med asynka lyd og problemer med å spole i det hele tatt uten at lyden forsvant. Kjipe saker. Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du forsøkt med å bruke NeroVision Express til å konvertere (og brenne) filmen? Ja.. Men ble litt klokere med linken jeg fikk av hezzi.. Takk skal du ha.. Jeg får prøve igjen nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå