Zerpent Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har noen prøvd disse slangene fra netconnection? Så noen nevnte de i en annen tråd men ikke noen som har prøvd de. Er det verdt 140kr metern for disse? Tips til OK folka: Test forskjellene på disse og silikon og pvc. [ Denne Melding var redigert av: Zerpent på 2002-05-22 10:12 ] Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Mye morsomt de kunne testet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Vel, hvis du har rundt 1 meter slange i vannkjølingen din, og ikke 10 så er det vel verdt det. Det er vel 60 kroner i differanse mot silikon. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Vel,det er helt uforstålig for MEG at noen vil legge så mye penger i VANN slanger til vannkjøling. HALLO,vann slanger.Er det ikke bare å kjøpe industri-standard gjennomsiktige armerte pvc slanger(de tåler ca 4-5 bar,kjemikaljer,knekk på slangen,meget tykk vegget o.s.v)til 1/10 av prisen til tygon eller hva **** de velger å kalle det :smile: Well vell,bare mine 2 cent's Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 18:39, shorin skrev:Vel,det er helt uforstålig for MEG at noen vil legge så mye penger i VANN slanger til vannkjøling.HALLO,vann slanger.Er det ikke bare å kjøpe industri-standard gjennomsiktige armerte pvc slanger(de tåler ca 4-5 bar,kjemikaljer,knekk på slangen,meget tykk vegget o.s.v)til 1/10 av prisen til tygon eller hva **** de velger å kalle det :smile: Skal se du klarer å bøye armerte pvc slanger så mye som silikon eller tygon. Når du skal ha alt inne i kabinettet så blir det mye bøy og knekk på slangene, og da er pvc noe dritt. Silikon og tygon er mye mer fleksibelt, og absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå