thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251975 * Lanseres i Japan 12.12.04 med utsalgspris tilsarvarende 1.290 NOK... men den blir nok litt dyrere her, men billigere enn jeg hadde tenkt hvertfall.. Spill sluppet ved release *Metal Gear Acid *Ridge Racer *NFS Underground Rivals *og mange flere Gleder meg EDIT: Burde ikke gamer og legge ut denne artikkelen ? jeg mener de er vel litt mer seriøs spillside enn VG og bør vel dekke sånne saker... EDIT 2: Den skal komme hit i mars 05.. Endret 27. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Mmm, dette var gode nyheter. Selv om den sikkert blir noe dyrere når den kommer til Norge, så hadde jeg nok fryktet at den ville vært mye dyrere enn det der. Og så kommer den tidligere enn ryktene ville ha det til også. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 akkurat det jeg ble glad for og.. trodde den skulle koste 2,500 til 3000kr som ryktene skulle ha det til... den ender kanskje opp på nærmere 2000 her da kanskje...bara ha GTA SA til den nå så Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den kommer nok til å koste i underkant av 2k tenker jeg! *Glede seg* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 De kan jo ikke risikere å miste kjøpere ved å skru opp prisen alt for mye. Med tanke på at Nintendo DS (som ser unektelig kul ut) har en pris på omkring 1000 kr, så kan de ikke selge den til altfor høy pris. Da ødelegger de for seg selv. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tror det er smart av de å selge konsollen billig og heller ha spillene i litt større pris en at det skal være spillene som er billige mens du må ut med 2-3tusen kroner for å få fatt i en slik. Håper på det blir ca 1500,- da kjøper jeg psp istedenfor ds. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bra den ikke er så dyr likevel. BtW Har noen hørt eller vet om GTA San Andreas kommer på PSP også?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) mener jeg har hørt noe om at GTA SA eller et gta spill skal komme til den men finner ingen info om det nå men det er vel veldig sannsynlig at det kommer siden det er et så suksessfullt konsept Og gutter og jenter: for masse info om psp gå til psp.ign.com Endret 27. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå