Mollekanin Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg skulle hatt en enhet som jeg kan ta med meg for og lagre bilder på når jeg er ute på tur med kameraet. Jeg vil at den skal ha en god fargeskjerm, mulighet for avspilling av mp3 og helst en intern kortleser. Er det noen som har ide til hva jeg kan anskaffe meg med disse kriteriene? Endret 27. oktober 2004 av Mollekanin Lenke til kommentar
eirikn Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Se på den nye iPod Photo hvis du skal ha alt dette. Tror det er en veldig god løsning, dog noe dyr. Se på www.apple.no Du må sikkert også vente en stund, siden de akkurat er lansert. Ifølge de nyeste artiklene, så må du fortsatt kjøpe en Belkin minnekortleser i tillegg for å lagre bilder fra minnebrikker. Jeg synes de burde ha inkludert leseren nå. Jeg kjøpte for et par måneder siden en Xdrive med mulighet for mp3-avspilling. Kjøpte modellen VP3310 kun fordi denne hadde en bedre display med mulighet for å se hvilke mapper du har fått lagret. Med en varighet på under 2 timer for mp3-avspilling ser jeg på denne funksjonen som omtrent ubrukelig. Ingen av disse har skjerm for å se bildene. Men løsningen er billig, my billigere enn iPod. Hvis du går for en slik løsning så sjekk prisene ved å kjøpe enheten og harddisk hver for seg. Det virker faktisk som det er billigst. Har ikke fått testet VP3310 noe særlig enda, men skal teste noen overføringer før jeg skal på en måneds ferie i desember. Lykke til. Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan er den enheten i bruk og hvor rask er den til og kopiere over fra minnekort? Jeg har forsåvidt sett den ipoden men har hørt at den skal være treg til og overføre bilder.. det er ikke alltid like heldig... Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg venter på at Epson P2000 skal komme i butikken. Den er visstnok ganske god. Leser CF og SD. Søk med Google så finner du den. Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) oi, den var lekker den (epson p-2000) og den kommer i november. hmm.. tror den står veeldig høyt på ønskelista jeg... Endret 27. oktober 2004 av Mollekanin Lenke til kommentar
eirikn Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Som sagt har jeg ikke fått testet det enda men det er en test på den danske siden av Vosonic 2060, antar det er omtrentlig likt. http://akamera.dk/art.php?artikkelid=5798 Uansett så overfører du på noen minutter (8,5 min / 512MB). Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 den testen der kan man ikke akkurat si er relevant da det er en helt annen enhet med kun to knapper... må nok finne en test av 3310 om det skal være nytte.. Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Belkin Media Reader er veldig treg ja!! Men det har aldri vært noe problem for min del. Ihvertfall ikke så lenge man har to kort. Overfør det fulle og ha det andre i kameraet...... Ipod kan anbefales! http://www.apple.com/no/ipodphoto/ Lenke til kommentar
eirikn Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Angående Vosonic 3310. Bla deg litt videre hos produsenten: http://www.xsdrive.com/xsdrivepro3310/features.htm Raskt nok for meg ihvertfall :-) Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Tja da var vel denne saken løst. Bestilte en Epson P-2000 jeg Dessuten har det med kjappheten noe og si, er man på hytta og det tar evigheter er batteriet tomt før man får over alt.... Endret 28. oktober 2004 av Mollekanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå