Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er en del ganger den serveren er utrolig treg å få respons fra, noe som resulterer i at min opera ihvertfall "lagger" når jeg skal skrive et innlegg, hva er det den brukes til? Utrolig irriterende er det ihvertfall. Legger ved et bilde. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Har lagt merke til det samme selv (men min er fra server-no ikke dk), tenkte ikke noe spesielt over det da jeg trodde det var en avatar av ymse slag, men har ved nærmere inspeksjon funnet ut at det er nok noe annet. Hm... Skal bli spennende å få vite hva dette er for noe! EDIT: jeg bruker firefox, legger ved screenshot... Endret 27. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 QUOTE (schmelck @ 27/10/2004 : 12:11) Har lagt merke til det samme selv (men min er fra server-no ikke dk), tenkte ikke noe spesielt over det da jeg trodde det var en avatar av ymse slag, men har ved nærmere inspeksjon funnet ut at det er nok noe annet.Hm... Skal bli spennende å få vite hva dette er for noe!EDIT: jeg bruker firefox, legger ved screenshot... Etter å tittet veldig fort på www.imrworldwide.com som leder til noe redsheriff virker det som om noe statistikk-greier til websider. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 QUOTE (enden @ 27/10/2004 : 13:12) Korrekt Kvitt dere med det! %#%#%"##!!! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg har aldri opplevd noe problem med den adressen.. edit; etter en nærmere titt i PitHelmet-loggen min, ser jeg at den blir blocket QUOTE block 3rd-party cookie send -na- http://server-dk.imrworldwide.com/cgi-bin/...y:tz2:ctna:hpnahttp://forum.hardware.no/index.php?act=Pos...&st=01098879225 ..et x-antall tusen ganer er den url'en blocket...bare i løpet av 2 dager. Endret 27. oktober 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Det har derimot jeg, er ikke første gangen det skjer. Holder faktisk på mens jeg skriver dette innlegget. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvorfor befinner frasen "dk_hardware-no" seg i url'en i loggene mine? HW.no er da IKKE dansk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Nå er det server-no hos meg også. Utrolig irriterende! Sånn som det ser ut så er det på alle hardware.no sine søstersider også. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 QUOTE (fredrikrb @ 27/10/2004 : 14:24) Nå er det server-no hos meg også. Utrolig irriterende! Sånn som det ser ut så er det på alle hardware.no sine søstersider også. Inntill problemet løses, legg *.imrworldwide.com i hosts-fila di da.. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Forumet henter et javascript fra server.no-.... og et bilde fra server.dk Bruk firefox, last ned adblock extension og fjern hvis du, som meg, opplever lag når du surfer rundt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg