johan44 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Noen som vet hvordan man kan få "løst opp" en radio som har låst seg. Er en innebygget Pionner til en Reanult Espace. Bilia på har ikke kunnet løse problemet! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva mener du med "løst opp"? Lenke til kommentar
johan44 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Med "løsr opp" mener jeg at radion kanskje er gått i lås! Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 ergo, du får ikke startet spilleren? Eller får du den ikke ut? Kodelås på Pioneer spillere Pioneer.no Lenke til kommentar
johan44 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Får ikke radioen til å virke!!! Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Leste du linken min om kodelås på Pioneer spillere? Hjelpte ikke dette, er kansje radioen er ødelagt og må byttes. Jeg vet ikke hvor gammel bilen er, men det er stor sjanse for at du får det som en garantisak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå