Luan Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sorry, vis jeg har feilpostet denn posten... men lure på hvordan jeg kan få åpner opp porter... komme ikke inn på blink på skolens maskin fordi de har sperret den... har heller ikke admin passor Finns det andre måte å komme seg inn på blink? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du kan nok ikke åpne porter, da dette gjøres i routeren eller firewallen. Det spørs litt hva de har brukt til å sperre, om det kun er adressen, eller noe annet. Du kan jo prøve å lage noe på www.moo.no eller noe. Men, det er nok en grunn til at det er sperret, skolens maskiner er nok for elever å jobbe på, ikke gjøre ting man kan gjøre hjemme. Lenke til kommentar
magstr Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg vet ikke hva BLINK er, men om det er noen porter som er sperret så kan du bruke http tunnel (www.http-tunnel.com) for å omgå portene. Endret 29. oktober 2004 av magstr Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det er også sperret for vnc porter på skolen.. kossen kan man åpne di portene? kommer ikkje inn på svitsjen eller noge.. komme bare inn på serveren.. nogen så vett kossen eg kan komme meg inn på pcen me vnc på skulen så portene ikkje sperre? Lenke til kommentar
HighTower Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg antar at du mener dagbladets blink, en nettbasert dating tjeneste, tar jeg feil? hvis det er riktig så har administrator sannsynligvis satt opp ett filter som blokkerer for spesifiserte sider, og blink er da en av dem. Er ikke så mye du får gjort tror jeg, bortsett fra å bruke en proxy eller no. kanskje du kan skrive inn ip adressen i stedet for url'en, men jeg tviler på om det funker særlig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå