kilogram Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sårbarhet i kjente virusprogrammer Sikkerhetsfirmaet iDEFENSE avdekka i går ein sårbarhet som går igjen i mange ulike antivirusprogram. Sårbare virusprogram inkluderer McAfee VirusScan, CA eTrust for Antivirus, Kaspersky Anti-Virus, Sophos Anti-Virus, Eset NOD32 og RAV Antivirus. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eset NOD32 oppdaterte seg sjølv allereie 16. september. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Dobbelpost :p Men skummelt, ja... glad for at jeg bruker Linux. Endret 27. oktober 2004 av Gimper Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 skremmande dette, men bra at dei fleste er relativt raske med å fikse problema. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Norton var ikke oppe på den lista så jeg. ikke Trendmicro heller. hvis det viser seg at det kan være feil i både PC-Cillin og Norton også så må jeg vurdere å bytte antivirus tenker jeg IGJEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå