Gå til innhold

Lidl. Kortene på bordet.

Xanitra

Anbefalte innlegg

De samme butikkene som jeg bruker. Pluss jeg synes Rema har en tendens til å være mer ryddig i forhold til en del butikker, men det kan kanskje være bare der jeg bor.

Og rema er jo stor sett ryddig på de fleste steder vet jeg. Ihvertfall der som jeg har vært, og jeg har vært i flere rema butikker en de fleste for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gourmètbutikker er ikke ordentlige gourmètbutikker med mindre de har spesialisert seg på noe, f.eks. kjøtt.

Strøm-Larsen på Torshov er min favorittkjøtthandler, skal jeg derimot ha litt forskjellig er favoritten min Maxi langs maridalsveien, ved nedkjørselen til Nydalen.

De har et veldig godt utvalg, er en moderne og stilig butikk og har mye mange andre ikke har.

(F.eks. blåbærsirup. Mmmm!)

Lenke til kommentar

det som egentlig er at alle sier at Lidl kommer til å ha superlavepriser med 100000 forskjellige produkter. Da er naturligvis forventningene mye høyere. Lidl må ha så "høye" priser siden staten pålegger masse skatt osv.. Lidl er bare en vanlig butikk.

Gode butikker: ICA, Rimi

Lenke til kommentar
Centra er Norges beste gourmet-butikk. Svindyrt, men har ferskvarer og varer andre ikke kan stille opp med.

Hørt om Ultra før? :)

Forresten: noen som vet om Lidl kommer til Trondheim? Var i England i sommer, og stakk innom lidl for å se hvordan det var der. Det var noe dritt: men billig godteri. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...