Gå til innhold

Lidl. Kortene på bordet.

Xanitra

Anbefalte innlegg

Alle sa at Lidl skulle bli så bra, det skulle knuse alt som var av konkurranse.

Men jeg var der i går, å herregud så dårlig det var. Prisene er like dyre som hos Rema 1000, om ikke dyrere. Uoversiktlig, og veldig mye lys: Jeg ble stressa av og være der inne.. ville bare ut. Følte meg overvåket, siden alle hyllene var veldig små. Ikke som Rema 1000 og andre butikker hvor hyllene er over hode høyde.

Jeg kjøpte en del av den derre.. selvmords bomber yogurten til 2 kroner, men bortsett fra det.........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle sa at Lidl skulle bli så bra, det skulle knuse alt som var av konkurranse.

Men jeg var der i går, å herregud så dårlig det var. Prisene er like dyre som hos Rema 1000, om ikke dyrere. Uoversiktlig, og veldig mye lys: Jeg ble stressa av og være der inne.. ville bare ut. Følte meg overvåket, siden alle hyllene var veldig små. Ikke som Rema 1000 og andre butikker hvor hyllene er over hode høyde.

Jeg kjøpte en del av den derre.. selvmords bomber yogurten til 2 kroner, men bortsett fra det.........

Ja, det er en skikkelig nazi butikk, ingen tvil om det. Er enig med deg angående prisene. De er ikke ekstremt billige slik endel spådde, men lidl har de laveste prisene i Norge mener jeg å ha lest. Går greit å handle der iblant, synes jeg, men gidder ikke hver gang. De har tross alt ikke Coca Cola der engang :no:

Lenke til kommentar

Har ikke vært i noen Lidl-butikk, men jeg har var inneom en Rema-butikk her om dagen. Maken til dårlig utvalg.. Og for et grusomt slagord "lave priser på varer du kjenner". Mao, så skal de ha høye priser på varer du nødvendigvis ikke kjenner? Eller som min mor mente, de har kun det mest nødvendige. Synes Rema var elendig.

Lenke til kommentar
Centra er Norges beste gourmet-butikk. Svindyrt, men har ferskvarer og varer andre ikke kan stille opp med.

I second that. Skal vi ha ogd mat (som vi har ganske ofte) er det bare Centra som gjelder. Skal vi ha vanlig mat med ingredienser som ikke er "gourmet" så er det Kiwi som gjelder (hos oss, da) Er en Kiwi butikk like ved skolen. Litt smådigg egentlig. Og så er det Mix like ved også

Lenke til kommentar

Sikkert mange NTNU-studenter der ute som støtter meg i at Bunnpris er tingen :)

Liker Meny, der har de stort utvalg, gjerne ordentelig kjøtt\fisk\ostedisk og om du skulle være gnien har de first price varer som er veldig billige, men det smaker billig også :) Kjøpte first price choko-pops og melken ble ikke til sjokolademelk av dem engang, smakte ikke sjokolade i det hele tat... men så kostet det 12 kroner for en vanlig stor eske da!

Lenke til kommentar
Lidl er hva, 30% billigere enn billigste konkurrent? Handler man inn for helgen og bruker 1000kr kan man altså spare 300kr. Det er mye penger.

Go Lidl :D

Vil gjerne se en link til den undersøkelsen...

Kan nesten love at lidl kommer helt sikkert til å gjøre det samme her i landet som de har gjort i sverige og finland. Det er veldig billig i de første par måndene, og de har noen norske produkter for å få inn kunder. Så etter et par månder faser de ut de norske varene og prisene går opp.

Og et lite pluss, det skal stå makrell i tomat på makrell i tomat boksen som jeg kjøper. Jeg handler ikke etter pris når jeg kjøper mat, kjøper det jeg har lyst til og så bruker vi kortet i kassa...

Edit:

PepsiCo

Skrevet: 28/10/2004 : 17:38

koster ikke cola 1,5l 5.90 på lidl.???

De har vel ikke cola på lidl, har vel et eget billig merke, og det teller ikke.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
koster ikke cola 1,5l 5.90 på lidl.???

Det må være Jallacola elns. Coca-Cola får du neppe til den prisen.

Jeg liker Meny, men stort sett alle butikker med stort utvalg og ferskvarer aksepteres (unntatt Rimi, selvsagt). Blant billigkjedene er Rema kongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...