Gå til innhold

[GTA]Tilbudspriser San Andreas


Anbefalte innlegg

DA Vice City kom for noen år tilbake var det kortvarige tilbud både her og der. Regner med at alle nå er interessert i å få tak i oppfølgeren San Andreas billigst mulig. Fint om folk kan oppdatere med tilbudspriser her etterhvert som de dukker opp i aviser og reklame. Regner med at det sannsynligvis dukker opp noen gode tilbudspriser i morgen :roll:

 

To dager igjen :love::thumbup:

 

Gamesmix tar 569,- :thumbdown:

 

Ellers kan man jo følge med her:

http://no.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSea...ery=san+andreas

 

Bestshop.no tar 499,- :dontgetit:

 

Hadde håpet på en 399,- pris :hmm:

 

Edit:

Svære bannerannonser på Elkjøp 479,- :thumbup:

Se Annonse Trykk her.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På et spill som GTA SA så bryr jeg meg lite om å spare 100kr eller ikke. Spillet kommer nok til å være verdt det uansett. Jeg har forhåndsbestilt det og det kommer til å koste meg 599kr. Jeg gjorde det bare av impuls fordi karen sa at hvis man ikke forhåndsbestilte så kunne det hende at man ikke fikk tak i GTA akkurat da siden de hadde problemer med å lage nok kopier av det. Så jeg bare tenkte i 2 sekunder og bestemte meg for å forhåndsbestille. Pengene betydde lite for meg akkurat da. Men det blir vel kult å se hvor mye jeg kunne ha spart da, hehe.

Lenke til kommentar
Hadde håpet på en 399,- pris 

 

Dude! Vi snakker om det ultimate spillet til PS2 ever og du skal begynne å fiske etter rabatter av dette kaliberet?

Her er det bare å løpe og kjøpe ASAP, uansett pris! Platinumversjoner og tilbudspriser kommer seilende etterhvert, for de som har nok is i magen da...

 

Selv har jeg forhåndsbestilt og skal hente min kopi 09:00 på fredag morgen! Ikke ett sekund senere! :thumbup:

 

GTA: San Andreas = :love:

 

Happy Hunting!! :w00t:

 

 

¤ Multiplex ¤

----------------------------------------------

**Outnumbered, but never outpunned**

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte min på EB Games i Byporten i Oslo.

 

Jeg bare betaler vanlig pris. Jeg fikk meg ps2 for en måned siden eller noe sånt, så jeg har nok ikke noen spill jeg er så lei av enda, hehe. Men jo gleder meg ganske mye til GTA SA! Skal hente det så snart jeg er ferdig på jobben. Det passer jo perfekt at den kommer ut på fredag, sånn at man har helgen å spille på. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...