sphinn Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har kun tilgang på isdn der jeg bor, men jeg vil gjerne ha et trådløst nettverk i heimen ettersom vi har flere pc'er samt at kontoret ligger i annekset (tungvint å legge kabel). til vanlig så går det fint fordi jeg bruker BlueFritz (trådløs isdn) fra AVM, men den tok kvelden her en dagen og er nå til reperasjon i tyskland (også tungvint). så akkurat nå kjører jeg en nødløsning med strekt kabel og hoved pc'en inne.. og så til spørsmålet finnes det en måte å koble et "vanlig" trådløst access punkt (?) til isdn access punktet slik at jeg kan sette opp et ordinært lan i heimen med isdn som internett linje? - sphinn - Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kan ikke hjelpe deg med om du kan koble ISDN accessutyret ditt sammen med det trådløse utsyret du har i dag, men dersom du kjøper ny router kan dette løses. Denne routeren http://www.draytek.no/produkter_vigor2900gi.htm kan kobles opp via ISDN og ADSL, bruker selv denne og er veldig fornøyd med produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå