int20h Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dobbel-NVIDIA fra Alienware Alienware vil tilby systemer med NVIDIAs SLI-teknologi. I praksis betyr dette bruk av to PCIe-grafikkort i én enkelt PC, for nesten en dobling av ytelsen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
viranth Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Med en pris på 6000 dollar kan jeg med hånden på hjertet si; Det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg tar to.. Det er nok utopisk dyrt for meg, men sikkert en helt usannsynlig bra ytelse. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det blir jo tilgjengelig i deler (hovedkort/skjermkort) fra andre produsenter, så det er vel mulig å skaffe selv om man ikke handler fra Alienware. _ johanf Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Alienware SLI frister kraftig! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 SLI i det heletatt frister Men 6000$ for den pcen e rikke verdt det. Man kan jo bygge bedre systemer for en billigere penge. I tillegg kommer vel moms i tillegg... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 he he, når jeg konfigurerte, den pcen der kom jeg jeg opp i 7700 dollar og da er fortsatt ikke skjermer og høyttalere kommet med . Hadde kjøpt den hvis jeg hadde vunnet i lotto, bare for å ha noe briefe med Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Alienware er kanskje bra, den det er blodpriser. Du kan bygge deg en like god maskin for halve prisen selv, så Alienware forblir i mine øyne et slags briefeprodukt som hovedsakelig kjøpes av enten de usansynlig rike, eller gamere som vil ha det beste, men ikke har den fjerneste anelse på hardware. -Stigma Lenke til kommentar
hainz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jøss, 6000 dollars og 1 gb ram? *host* ripoff!. Kunne vel spandert litt mer ram kanskje? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Med en pris på 6000 dollar kan jeg med hånden på hjertet si; Det er ikke verdt det. Det var jo gøy grafikkortløsning. Men herregud: hvem appellerer disse makinene til? Grafikkortene tilsier gamere, men gamere flest gidder ikke bruke så mye cash på en pc som vil utdateres med tiden. Det er det stort sett kunn bedrifter som gjør, til serverbruk, og ad trenger man ikke 6800 Ultra dual. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 den har jo vannkjøling/liquid coolin på begge skjermkorten og på cpu da + at kabinettet innvendig ser meget bra ut, bare synd at man må kjøpe med alt hadde vært fint om man ikke trengte å kjøpe med lydkort, ram og en del annet man har fra før av Lenke til kommentar
Flex Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 den har jo vannkjøling/liquid coolin på begge skjermkorten og på cpu da + at kabinettet innvendig ser meget bra ut, bare synd at man må kjøpe med alt og at det ser ut som en dass fra utsiden Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 *HOST*! nei huff a meg, til 6000 dollar ville man død. hva ville forskjellen vært hvis man hadde bygd sin egen pc for 6000 dollar....tja man kunne ha kjøpt hyper mega duper 1,5gb ram og 3D Wildcat til 30000kr og AMD FX og litt mere ting, da hadde man hadd verden hårdeste pc, siden wildcat'n er raskere og bedre enn 6800 ultra....MYE raskere og ENDA mer tungdreven. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 *HOST*! nei huff a meg, til 6000 dollar ville man død. hva ville forskjellen vært hvis man hadde bygd sin egen pc for 6000 dollar....tja man kunne ha kjøpt hyper mega duper 1,5gb ram og 3D Wildcat til 30000kr og AMD FX og litt mere ting, da hadde man hadd verden hårdeste pc, siden wildcat'n er raskere og bedre enn 6800 ultra....MYE raskere og ENDA mer tungdreven. Hadde nok vært et dårlig valg for en spillmaskin... Jeg tviler på at wildcat kortet blir støttet av et eneste spill. Det er laget for rendering. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå