Gå til innhold

Årets E3 messe...

Anbefalte innlegg

Heisann...

Er det bare meg eller ser det ut som om årets E3 messe stort sett dreier seg om spill til diverse konsoller ?

Hvor blir det av de gode spillene til PC ? ser at X-Box og PS2 vil få mange kule spill fremover, hva med Lamorghini ? Hvorfor kommer ikke dette til PC ?

Andre synspunkter på E3 ?

Mvh

Jan Fredrik Lund

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er egentlig ganske skuffet over de nyeste utgivelsene generellt. Har ikke sett mange kvalitetsspill i det seneste. Kanskje noen RPG's, og MMORPG's, men ellers skuffende.

Men så langt greier jeg meg fint siden jeg kun har en søt liten 400MHz. :grin:

Mvh.

Morten Holje

aka Boqs

Lenke til kommentar

En 7-8 minutters (?) film av og om Doom 3 gis ut på FilePlanet i dag... :smile:

Det blir nok kø til mirrorene begynner å poppe opp..

Irriterer meg forresten at jeg ikke kommer inn på VoodooExtreme i dag. Det er jo spillnyhetsside #1.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-22 12:54, Desdichado skrev:

Hva med Delta Force - Black Hawk Down ? Ser genialt bra ut, men kun for PS2, pokker...

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: desdichado på 2002-05-22 17:15 ]</font>

har du en link om hvor jeg kan få lese, eventuelt se screens fra det?

Lenke til kommentar

Hei igjen...

Her har du de få jeg fant, kommer nok mer info om spillet fra Novalogic snart...

http://gamespot.com/gamespot/stories/scree...2867165,00.html

Ellers så står det litt hos http://www.tothegame.com også...

Leste forresten fra E3 messen at Neverwinter Nights er satt til release verden over, 18 juni... Glede seg som en unge... :smile:

Mvh

Jan Fredrik

[email protected]

Lenke til kommentar

Ingen andre som har fått med seg Planetside som også blir vist på e3. Det første MMFPS (Massively Multiplayer First-Person Shooter)!! Dette kommer til å rocke vilt. Har store forhåpninger til dette spillet som blir laget av folka bak Everquest og Tribes :smile: (du må betale mnd avgift som alle andre mmrpg).

Det skal komme i begynnelsen av 2003. Du kan bruke kjøretøy som tanks, biler og fly eller bare springe rundt til fotts. Det skal også ha et system som gir nøye data om hvor dyktig du er slik at andre kan se det. På denne måten kan du få høyere rang og bli leder over soldat grupper, eller komme inn under spesial styrker. Her blir det store slag med flere 1000 mennesker!! skal bli morro :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...