Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Belkin trådløs router:Får ikke endre innstillinger

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Belkin F5D7230-4 trådløs router som jeg skal bruke med en Belkin F5D6050 trådløs nettverksadapter.

Hovedproblemet mitt er vel at jeg ikke får koblet maskinen til routeren over det trådløse nettverket. Av og til ser jeg at routeren min er oppe, men som regel ser jeg bare nettverket til en annen i blokka.

Når jeg prøver å endre innstillingene på routeren, slik som kanal og SSID, blir ikke instillingene lagret! Det er vanskelig å skjønne siden jeg kan endre passord og en del andre ting uten problem.

Noen som skjønner hvorfor jeg ikke greier å lagre innstillinger?

PS. jeg fikk alt til én gang, å lagre innstillingene, koble meg på nett over WLAN, men da jeg restartet maskinen for å se om det funket etter reboot, så var alt tilbake til det gamle... :cry:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det flere som har hatt så mye problemer med Belkin routere at de har måttet bytte dem? Da kan jeg like godt gjøre det først som sist, fordi den er lett for meg å få byttet. Begynner å bli lei av å fikle med innstillinger uten at det skjer noe som helst. Har forøvrig sendt en mail til Belkin's support.
Lenke til kommentar

Hvis du får problem med en Belkinrouter eller produkt generellt, er det like greit å bytte det hos forhandler med en gang. De fleste Belkinprodukter krediteres fra leverandør, så forhandler er vanligvis ikke knipen med byttet! (Dessuten er det NOE retur på Belkin.) Hvis du etter oppgradering av firmware, resetting og restarting fortsatt opplever ustabilitet/feil, bytt produktet, gjerne i et annet merke!

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg ordnet det!

Brukte support-chat'en til Belkin, der det var en fyr som gikk gjennom alt utstyret mitt og fortalte meg steg for steg hva jeg skulle gjøre.

Nå fungerer alt som det skal. Må si meg fornøyd med Belkin etter hvert, jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...