osveta Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg klarer ikke å fjerne all historikken i IE 6.0sp1. Får fjernet informasjonskapsler, loggen og oppføringer i skjemaer. Men når jeg åpner IE, trykker i adressefeltet, velger DEL for å fjerne teksten som står der og så trykker på NED tasten, så kommer det opp en del oppføringer, bla internett sider jeg har vært inne på og alle favorittene mine. Er det mulig å få vekk denne informasjonen?? har prøvd Windows Washer osv, men ingenting hjelper. Er takknemlige for alle svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Alternativer for internett -> Innhold -> Autofullfør -> Tilbakestill skjemaer Lenke til kommentar
osveta Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Det løser ikke problemet desverre. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ta en titt på Crap Cleaner , og se om ikke dette løser problemet. Cleans the following: * Internet Explorer Cache, History, Cookies, Index.dat. * Recycle Bin, Temporary files and Log files. * Recently opened URLs and files. * Third-party application temp files and recent file lists (MRUs). Including: Media Player, eMule, Kazaa, Google Toolbar, Netscape, Office XP, Nero, Adobe Acrobat, WinRAR, WinAce, WinZip and more... * Advanced Registry scanner and cleaner to remove unused and old entries. Including File Extensions, ActiveX Controls, ClassIDs, ProgIDs, Uninstallers, Shared DLLs, Fonts, Help Files, Application Paths, Icons, Invalid Shortcuts and more... * Backup for registry clean. * This software is completely Freeware and contains no Spyware or Adware. Mvh Meg. Lenke til kommentar
osveta Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det løste desverre ikke problemet Er det ingen andre som har dette problemet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå