Gå til innhold

Dungeon Siege!!

Anbefalte innlegg

Jeg spiller Singel Player nå, og er kommet ett stykke inn i "the dark forest"! Er vel chapter 4 jeg er kommet til. Har akkurat tatt han Bandit-bossen. Men lenge før jeg kom til dark forest, fikk jeg ett mission der jeg skulle finne en eller annen "staff". Men har ikke funnet den, men tror den er nede i i en "crypt" nede i hulene før du kommer til the dark forest! Men jeg fant den ikke der helelr, fordi jeg tror man må ha flere i partyet ditt for å komme ned en slags heis... vet ikke.... Noen som vet hvor denne "staffen" er?

En annen ting, har enda noen missions igjen som jeg fikk i glacern... Skulle rydde opp i hytta til han hjemløse karen, men problemet er at jeg var å ryddet opp i den hytta FØR jeg snakka med han hjemløse karen, så jeg klarer ikke på noen måte å få "mission completed" på dette. Finner heller ikke ut av missionet som er på chapter 3(tror jeg) som heter "book return"!! Finner ikke bøker!

Leste en plass at det kan godt hende at du får et mission i chapter 3 for å ta ett eksempel, men du får ikke gjort det ferdig før du er på chapter 7 liksom, stemmer dette?? Hjelp hadde vært litt kjekt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehmmm.. nå er det en stund siden jeg spilte DS, men hvis jeg ikke er helt på jordet så mener jeg at du har et stykke igjen før du finner denne staven. Spillet er ganske linært så det er egentlig ikke noen sjangse for at du _ikke_ finner den.. Bare husk å sjekk alt loot du finner (z er forresten knappen til auto-loot, om du ikke visste det).

Lykke til

---

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-22 07:55, AvIOn skrev:

Jeg spiller Singel Player nå, og er kommet ett stykke inn i "the dark forest"! Er vel chapter 4 jeg er kommet til. Har akkurat tatt han Bandit-bossen. Men lenge før jeg kom til dark forest, fikk jeg ett mission der jeg skulle finne en eller annen "staff". Men har ikke funnet den, men tror den er nede i i en "crypt" nede i hulene før du kommer til the dark forest! Men jeg fant den ikke der helelr, fordi jeg tror man må ha flere i partyet ditt for å komme ned en slags heis... vet ikke.... Noen som vet hvor denne "staffen" er?

Merik's Staff finner du ikke før i Goblin Workshop, som er ca. 4-5 områder foran der du er nå. Du har nå sikkert på dette tidspunktet han som eier denne staven med deg i gruppa, nemlig Nature-trollmannen Merik. Hvis ikke, gå tilbake til Ice Caverns og få han med!!!

Quote:

En annen ting, har enda noen missions igjen som jeg fikk i glacern... Skulle rydde opp i hytta til han hjemløse karen, men problemet er at jeg var å ryddet opp i den hytta FØR jeg snakka med han hjemløse karen, så jeg klarer ikke på noen måte å få "mission completed" på dette. Finner heller ikke ut av missionet som er på chapter 3(tror jeg) som heter "book return"!! Finner ikke bøker!

Dette er sikkert en bug som blir fiksa i 1.1-patchen, som kommer i løpet av uka. Selv så passet jeg på å snakke med ALLE folka i Glacern før jeg gikk videre (måtte helt tilbake til Stonebridge for å kunne fullføre questen med de 2 søsterne).

Bøkene finner du hos følgende folk:

- Bueskytteren som står øverst i tårnet ved siden at der du først kommer inn i Glacern

- Han mannen i det huset som ligger mellom "eselsjappa" og det huset der du fikk questen (et "nøytralt" hus)

Det var i alle fall på de plassene jeg fant bøkene, men vil ikke utelukke at det er tilfeldig for hvert spill hvor man finner dem.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nok han trollmannen drept!Ville ikke ha han med jeg!!! Jeg synes det var dødskjipt å gå rundt med masse folk.. Men det hadde kanskje vært best å hatt med litt flere folk nå... sliter litt til tider med å ta alle som andgriper meg... Men slikt blir det "level-ups" av:)

Lenke til kommentar

_Det_ var det ja, stemmer det. Jeg hadde ikke han fyren med lenger jeg heller, fant en annen kar som var en mye bedre nature-mage enn han som eide staven. Heh, han hadde ikke engang kunne brukt sin egen stav...

peace

Lenke til kommentar

Ja, Merik måtte vekk da jeg traff Andromedus (husker ikke 100% navnet), og han ble rimelig forbanna da jeg kastet han ut..!

Men fordelen med Merik i forhold til han andre var at Merik kom med gratis, i motsetning til han andre som ville ha nærmere 100000 gold for å være med!

Uansett bruker jeg de to mage'ene jeg har nesten utelukkende til healing.

Venter fremdeles på patchen...

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg i begynnelsen også, helt til det ble åpenbart at de da aldri kunne bli like bra (level like fort) som mine andre characters. Dermed ble det faktisk et vanskelig valg for meg, den første combat-mage'en min er fortsatt med meg, for han bedre enn alle de andre jeg har møtt...

Bare et tips og mho.

peace

Lenke til kommentar

Hvordan er det å spille med flere characters? Har nesten ikke prøvd det.. Ble så mye å tenke på... Har dessuten ikke giddet å bruke esel, det jeg hadde ble bare drept hele tiden... Så "i'm on my own"!!! Moro synes jeg!

Lenke til kommentar

Euhhmmm ... Hvor langt har du kommet? Det virker veldig vanskelig..? Dessuten får du jo ikke med deg halvparten av tingene? De kan jo bare bære _så_ mye av gangen...

Det er ganske greit å spille med flere characters, så lenge man passer på å bruke pause-knappen (space-btw) og AI-kontrollene. En annen ting jeg fant ut var viktig var å bruke formasjoner riktig, sån at missil-folka kommer bakerst og ikke kommer i nærkamp..

peace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...