mabbutt Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tjena! Jeg lurer på å kjøpe meg en LG G7050, og prøver meg med en tråd her, i håp om at jeg kunne fått noen plusser og minuser av folk som har hatt denne telefonen en liten stund. Tester er bra nok, men ikke alle "sykdommer" eller bugs, dukker opp iløpet av den tiden en telefon testes av f.eks. en nettavis osv. Hvordan er den etter et års bruk? Er tastene slitsomme eller behagelige? Håper noen har erfaringer de ønsker å dele. mvh, Geir Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan er den etter et års bruk? Er den 1år gammel? Eneste jeg har hørt er at den virker billig å dårlig sammensatt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det jeg har hørt om mobilen (har aldri prøvd den skikkelig vel å merke); Treg og dårlige menyer. Tastene er "ok" intet mer eller mindre. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Er den 1år gammel? Kanskje ikke fullt så gammel ennå, nei. Jeg skylder på tilstanden min midt på natta. Tror ikke jeg var helt klar i toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå