Gå til innhold

Trenger nye gode hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Hvorfor kjøpe hodetellefoner? Det er jo bare på lan man er nødt til å bruke det, hjemme kan du jo ha noe skikelig, som disse eller z2200 vet ikke forskjelen, hvis det ikke er noen ser jo z2200 bedre ut mer er større da, og kjøpe disse til lan etc, det ville jeg gjort da, men ditt kjøp da, så kan ike ebstemme for deg.

Jeg har ingen planer om å kjøpe halvgode høyttalere og hodetelefoner i stedet for gode hodetelefoner, som er det jeg er ute etter.

 

 

 

Jeg har hørt en del bra om disse, og selv om de er veldig dyre, er de absolutt aktuelle. Jeg kommer ikke til å bruke egen forsterker til disse, så da faller vel en del alternativer i dette prissjiktet bort. Mulig jeg rett og slett bare bestiller disse, jeg må bare titte litt mer rundt først.

 

Takk for mange svar, folkens. :)

 

Tja, hvis du er ute etter kraftig bass som du føler på hele kroppen (noe jeg liker selv iblant), så er et system med subwoofer tingen.

Hodetelefoner og rumperister må vel være en god løsning hvis du skal unngå å vekke naboene? :)

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir du nok! Beyerdynamic lager gode headphones! Selv har jeg HD-595 :) Problemet mitt nå er Soundstorm kortet! Bestilte et Chaintech kort på hovedkort.no den 12.10 men ordren ligger fortsatt i "under godkjenning"! Skjønner intet! Har prøvd å sende mail to ganger, men de svarer ikke! Noen som har erfaringer med den sjappa?

 

Forøvrig anbefales dette kortet til headphones av folka på head-fi.org forumet! Kjører nå mine HD-595 på en Marantz CD-63 MKII CD spiller, og lyden blir mye fyldigere enn på soundstorm! Ellers hjelper det å spille dem inn litt :) Gjelder nok for Beyerdynamic og...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...