Anterialis Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Arket går liksom ikke et hakk inn i printeren før ett minutt har gått. Virker som om printeren printer det samme over igjen. Liksom som om den legger flere lag på papiret :s Noen forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dette er ikke helt min greie, men de som kan hjelpe deg tror jeg ville blitt happy hvis du fortalte hva slag skriver som gir deg problemet - kanskje også hvordan du mater arket (hvis du har ulike arkmatningsalternativ). Går det greit å skrive ut fra "vanlige" programmer (som Word f.eks)? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg stilite inn på arkstørrelsen så ble den så sakte... I word går den litt fortere (ikke vanlig), men når jeg skal printe websider så går den drit sakte. Printa ut 4 sider på ca. 30 minutter liksom... Det er en HP psc 1350 all-in-one... Har ikke forskjellige arkmatningsalternativer... Det virker som om den printer ut alt som bilder. Liksom at den er veldig nøyaktig. Har prøvd å stille på dpi innstillingene men det har ikke fungert... Endret 27. oktober 2004 av w3p Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (sitter paa skolen, har ikke norsk tastatur) Jeg tror jeg fant ut hva problemet var. Naar jeg stiller inn paa at jeg har 8.5x11 inches (og siden dette er definert som letter) saa gjoer printeren ting mye mer noyaktig. Da bruker den mye lenger tid. Etter jeg stilte inn paa vanlig papir, men definerte om storrelsene manuelt, saa gikk det fort igjen. Takk for den store strommen av hjelp ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå