LasseB Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er det noen som vet om Netshop bygger sine Netshop1557gls etter at de har fått ordren eller om de står ferdige så de kan sende de med en gang? Jeg har bestilt en sånn laptop men har litt dårlig tid før jeg reiser, så jeg håpte de hadde den ferdig innen fredag.. skal hente den i sandefjord på lageret deres.. Noen som vet? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er det noen som vet om Netshop bygger sine Netshop1557gls etter at de har fått ordren eller om de står ferdige så de kan sende de med en gang?Jeg har bestilt en sånn laptop men har litt dårlig tid før jeg reiser, så jeg håpte de hadde den ferdig innen fredag.. skal hente den i sandefjord på lageret deres.. Noen som vet? Jeg har for meg at de bygges/settes opp ettersom bestillingene tikker inn. Kanskje de har kampanjemodeller ferdige, men det er jo mulig å velge konfigurasjoner fritt, så tviler på at de har så veldig mange av alle forskjellige konfigurasjoner liggende klare. Men tror ikke de bruker ikke lang tid på å sette sammen de få delene det er. Send en mail/ring og spørr! Hilsen ponke Lenke til kommentar
ssslangen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fikk min for to uker siden. Bestilte på en mandag og kunne hente den på Pøsten fredag samme uke. Den hadde ikke standard oppsett (se under), så de må ha satt den sammen. Har imidlertid hatt litt problemer.... se andre innlegg.... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 3 dager, men dual layer istedet for dual format Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Netshop1557gls, er det den samme pcen som whitebox har på tilbud denne mnd? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 JA, men sjekk om HD størrelse og optisk drev er overens. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 JA, men sjekk om HD størrelse og optisk drev er overens. Joda, tenkte på HK,skjerm tastatur og kassa Kan jo egentlig bestille maskin på netshop i stedenfor whitebox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå