oro2 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) (beklager hvis topic ble litt dårlig formulert, var vansklig å få plass til alt) Jeg har en stasjonær PC stående her, og på den deler jeg ganske mye i DC. Jeg har også en ultraportabel der jeg deler ingenting i DC. For tiden bruker jeg omtrent bare sistnevnte. Jeg ønsker å "bruke" sharen min fra den stasjonære PC-en og logge på hub-er med høy share-limit fra den ultraportable. Eventuelt ha noe kjørende på den stasjonære som gjøre at jeg får tilgang via et program på den, et slags remote-opplegg(?) Er det noen som har en løsning på dette? Vil helst ha noe brukervennlig med GUI. Anyone? edit: trykkfeil Endret 27. oktober 2004 av oro2 Lenke til kommentar
hox Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har ikke testet dette selv, men jeg tror det burde gå å mappe opp nettverksdisker for så å dele disse. Da er de jo regnet som "lokale" disker. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det funker helt fint det som hox sa. I explorer så trykker du på Tools -> Map Network Drive, også bare skriver du inn mappa du vil dele fra den andre maskinen. Har selv gjort det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå