ronnyaa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sitter her i ledige stunder å spiller litt Project Gotham Racing 2 på xboxen min, men har litt problemer med å få noe særlig score i cone racing eller hva det nå heter. Er det noen som har knalltips å komme med ? Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du må stacke, dvs hele tiden treffe portene, sladde osv. Da får du en bonus som øker jo lenger kombinasjonen blir. Tror du har rundt 2 sekunder på deg mellom hver poengivende ting. Husk at du mister bonusen hvis du treffer en vegg/cone. Om du ikke rekker en port innen tidsfristen legges bonusen du har opparbeidet deg til totalen og bonussamlingen starter på nytt. Et poeng til: Øv MYE Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Som Zarato sier så må du for all del gjøre ditt ytterste for å holde bonuspoengene 'rullende'. Noen av banene er ganske så vriene - jeg fikk bra tips til noen av de verste ved å hente ned replays fra Xbox Live for å se hvordan de beste kjørte dem. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Holder på med F50 i Washington akkurat nå, har slitt i noen timer. Får vel bare øve litt mer Har ikke muligheten til xbox live desverre, så det blir vanskelig å se på replayen til de andre, desverre.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Har nå kommet videre til de to siste der man kjører med ultimate bilene. Er det noen som vet av steder der det går an å laste ned replays ? Må jeg virkelig investere i xbox live for å få det til ? Xboxen er chippet, har det noe å si for tilgang til xbox live ? Mange spørsmål her ja, er helt amatør på xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå