Mr D Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det er nok ikke hz man skal være obs på når det gjelder å kople pc til tv.Ikke enig. 50Hz flimrer mens 100 Hz flimere (nesten) ikke. Og det merker du hvis du prøver, men bildet blir jo ikke skarpere.. Det er heller oppløsningen på tv'en.Men har du noen valg? Det er ikke mange TV-er som har høyere oppløsning enn de andre. Generelt sett blir det elendig kvalitet når man kopler sammen tv og pc.Ganske enig, men det spørs hva man sammenlikner med. Hvis det skal bli bra må du ha en plasma/lcd med vga/dvi inngang.Tja.... Har prøvd å bruke PC på en bra plasma med VGA-tilkobling og det var ikke mye å skryte av. Jeg mener av egen erfaring at det eneste som duger pr idag er LCD. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Mr D. Jeg har nok ikke bakgrunn bra nok til å uttale meg om plasma/lcd. Det skal jeg innrømme Men, jeg ser forsatt form meg at det må være bedre bilde med høyere oppløsning. Mener også selv at resultatet vil bli endel bedre med lcd. Når det gjelder hz, så tar jeg nok feil selv der også. Når jeg tenker over vanlig dataskjermer for eksempel... Vi er iallefall enige om at det er crap å kople pc til tv, selv om det er fult brukbart til filmbruk. Annen bruk som å surfe på nettet eller spille går heller dårligere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå