Arrrrow Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 eg har ein D-Link 614+ router og skal åpne porter sånn at eg kan bruke Bittorrent... men eg lurer på hvilke porter eg skal åpne ? og er det dei samme portene til dei forskjellige programmene ??? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du finner masse info her: http://www.portforward.com/default.htm Lenke til kommentar
_nifty_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 åpne port 6881-6999 du that'll do it ! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 eg har ein D-Link 614+ router og skal åpne porter sånn at eg kan bruke Bittorrent... men eg lurer på hvilke porter eg skal åpne ? og er det dei samme portene til dei forskjellige programmene ??? Bittorrent har en standard-port på 6881(TCP) som brukes av mange av de enklere programmene. De mer avanserte og bedre utbygde programmene (som Azureus) lar deg velge selv hvilken port som brukes. Akkurat hvordan portene åpnes kan jeg ikke si deg fordi jeg ikek kjenner til interfacet på D-link routerene. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå