hjalmar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har et problem med at Winxp kobler ut card-manageren til 3com etter at jeg har innstallert sp2. Hvordan kan jeg få den til å virke og ikke la winxp kontrollere Wlan-kortet med sin *manager* ? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Reinstalere 3Com drivere og programvare? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Husk å last ned nyeste versjon av programvaren. Når det er sagt så kan SP2 sin wirelessklient gjøre det meste som disse native programsnuttene kan. -KJ Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Regner med at Wireless Zero Configuration fortsatt kan disables under Kontrollpanel - Administrasjonsverktøy - Services/Tjenester under SP2, eller? Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Takk for svar. Har faktisk gjort alt som dere har sagt til nå. 3com-manageren starter og kutter ut etter 2-3 sek. vet ikke hva det kan være. Nyeste driverne til kortet (et 3CRWE154G72) får jeg heller ikke til å virke Har integrert SP2 i WinXP. Kanskje jeg skulle gå tilbake til WinXP m/SP1. Akk ja, disse tider med forbedringer og dess like .....................! Endret 27. oktober 2004 av hjalmar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har samme kortet selv, avinnstallerte 3Com Manager, og lot windows styre det. Alt virker som det skal. Det står også i div. FAQ`s, at man ikke bør bruke 3Com Manager med SP2. Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Har fått det til med *manager v 2.0*. Får vel bli den jeg bruker Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Spurte jeg noen gang hvorfor du skulle ha den manageren? Hvis ikke s gjjør jeg det nå: Hvorfor skal du ha den manageren? -KJ Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvorfor ? Jeg synes den er lettere å ha med å gjøre enn WinXp's. Kanskje noe med vane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå