Gå til innhold

Prosjekt "mini hylle pc"

Anbefalte innlegg

Det første som slo meg var viftene ja. Ingen god plassering. Hva med den ledige plassen ved siden av pcen i hylla? Vet ikke hva du skal ha der, men kunne være mulighet for vifter.

Vet ikke om jeg liker MP3-hulla i fronten, men som sagt, smaken er som baken.

Uansett kult prosjekt, spent på å se den ferdig! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble et litt langt opphold nå, men jeg har hatt det så travelt at jeg ikke har hatt tid tidligere....

Men nå kommer en god update!!

Flyttet viftene, den ene står nå bak mp3 merket og den andre står på sideveggen:

DSC04372.JPGDSC04366.JPG

Lagde også nytt oppheng for hardisken:

Brukte bare vanlig buksestrikk..... Er god klaring opp til platen så jeg tror vibrasjonene bør være så godt som borte nå!!

DSC04369.JPGDSC04371.JPG

Fant ett par vriknotter som jeg tenkte jeg kunne bruke på viftene... Jeg kan ikke så veldig mye om elektronikk, men jeg fikk koblett det slik at jeg kan stille farten på viftene litt i hvertfall!! Plasserte knottene ved siden av den bakre viften... litt utilgjengelig, men når viftene er stillt inn på passe fart kommer jeg ikke til å bruke knottene noe særlig mer så de trenger ikke å være så tilgjengelige....

DSC04367.JPG

Så var det til med lakkering!! Jeg lakkerer kun fremsiden, hovedsaklig for å spare lakk..... alt det andre skal jo være skjult inni hyllen likevell!!! Har lakkert tre strøk og pusset etter de to første... tar sikkert ett par strøk til når jeg først er i gang!!!

DSC04373.JPG

De gamle luftehullene i topplaten tettet jeg bare med noen små platebiter som jeg limte på med limpistol.... tett ble det og man ser ikke noe av topplaten likevell......

Det siste jeg gjorde var å borre noen hull bak, i hjørnet ved siden av nettverkskontakten... Dette for at det skulle komme litt mer luft ut til det hjørnet... funket kjempefint...!! Så nå er pc'en kjempestille!!! eneste som bråker er cd'romen, men den bruker jeg ikke noe særlig så det går bra!!

Kommer tilbake med en siste oppdatering når jeg har fått lakkert ferdig og alt er på plass i hyllen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...